آموزش ابزار KWFinder و نحوه استفاده از آن


تحقیق کلمه کلیدی یا تحقیق کلمات کلیدی، یکی از مهمترین بخش های سئو سایت است. اینها کلمات کلیدی هستند که تعیین می کنند هر صفحه چه درخواست هایی دارد. LSI می بینم دم دراز ، و متون جاسازی شده بهینه شده و در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده می شوند. همچنین جستجوی کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا موضوعاتی را که کاربران جستجو می کنند شناسایی کنید و روی آنها کار کنید و محتوا تولید کنید، زیرا نوشتن مقاله ای که جستجو نشده و ورودی ندارد، مهم نیست که کیفیت آن چقدر خوب باشد، اگر بالا باشد، انجام می دهد. ارزشی به سایت شما نمی افزاید و بر رتبه و سئو آن تاثیری نمی گذارد.

ابزارهای سئو زیادی وجود دارد که به متخصصان سئو کمک می کند. یکی از این ابزارهای محبوب، ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید. یکی از بهترین و معروف ترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی ابزار KWFinder است که با یافتن کلمات کلیدی مرتبط با ترافیک بالا به شما در سئو کمک می کند و ترافیک ارگانیک آن را افزایش می دهد و می توانید با تایپ محتوای مناسب با سایت های دیگر رقابت کنید.

ویژگی های ابزار KWFinder

کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید

هنگامی که یک کلمه کلیدی را در این ابزار وارد می کنید، اطلاعات مفیدی در مورد آن در اختیار شما قرار می دهد. برخی از این اطلاعات شامل روند کلمات کلیدی و نرخ جستجو در 12 ماه گذشته، سرعت جستجو در کشورهای مختلف، CPC، PPC و دشواری کلمه کلیدی (KD) است. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید.

آسان برای استفاده

استفاده از این ابزار بسیار آسان است و نحوه کار آن کاملا مشخص است. این باعث می شود ابزار KWFinder برای همه قابل دسترسی باشد. کافیست یک کلمه کلیدی یا لیستی از آنها را در قسمت جستجوی این ابزار وارد کنید و به راحتی به تمام اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

دسترسی سریع به اطلاعات مهم

این ابزار فهرستی از مهم ترین اطلاعاتی که برای کلمه کلیدی خود نیاز دارید را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با نشان دادن کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا به شما کمک می کند از رقبا پیشی بگیرید.

قابلیت دریافت خروجی

می توانید تمامی نتایج ارائه شده را نمایش دهید و این اطلاعات را به صورت فایل ذخیره کنید و سپس با تیم خود به اشتراک بگذارید و بر اساس نتایج، برنامه و استراتژی مناسبی را برای رقابت با سایت های دیگر تعیین کنید.

نحوه استفاده از ابزار KWFinder

به سایت KWFinder وارد شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. توجه داشته باشید که این ابزار رایگان نیست و پس از ایجاد یک حساب کاربری، فقط برای مدت ده روز می توانید از آن استفاده کنید.

در قسمت استفاده از این ابزار ابتدا باید انتخاب کنید که این جستجو را بر اساس کلمات کلیدی یا بر اساس دامنه انجام دهید.

جستجو با کلیدواژه

در قسمت جستجوی کلمه کلیدی، کلمه کلیدی مورد نظر را در کادر وارد کنید و در صورت لزوم فاکتورهای زبان و مکان را روی آن اعمال کنید. سپس بر روی گزینه Find Keywords کلیک کنید. کلمات کلیدی که به عنوان نتایج مشاهده می کنید در 3 بخش نمایش داده می شوند:

کلمات کلیدی مرتبط: که کلمات کلیدی مشابه کلمه شما را نشان می دهد.

تکمیل خودکار: کلمات کلیدی که بر اساس پیشنهادات گوگل وجود دارند.

سوالات: این تب به زبان فارسی کار نمی کند، اما عملکرد آن نشان دادن یک برگه دیگر با کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل است.

در این بخش ها 25 کلمه کلیدی مرتبط با جستجوی شما نمایش داده می شود و برای مشاهده نتایج بیشتر باید یک حساب KWFinder ممتاز خریداری کنید.

بخش دیگری به نام بررسی SERP وجود دارد که نتایج SERP آن کلمه کلیدی را به ترتیب رتبه بندی به شما نشان می دهد. عواملی که در بخش گنجانده شده است شامل موارد زیر است:

و: Domain Authority یا DA هر سایتی را به شما نشان می دهد که عددی بین 0 تا 100 باشد.

PA: یک صفحه سمت راست که ارزش این صفحه را مشخص می کند. این معیار نیز بین 0 تا 100 تعریف شده است.

CF (جریان نقل قول): این بخش ارزش صفحه را بر اساس بک لینک های آن تعیین می کند.

TF (رشته مورد اعتماد): با تنظیم یک مقیاس بین 0 تا 100، تعیین می کند که بک لینک ها در آن صفحه چقدر معتبر و ارزشمند هستند.

اتصالات: تعداد بک لینک ها را مشخص می کند.

FB: چند بار این صفحه در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است.

LPS: این عامل تخمین می زند که رتبه بندی برای آن صفحه چقدر دشوار است. هر چه این معیار به 100 نزدیکتر باشد، سختی آن بیشتر می شود.

EV: بازدید ماهانه از صفحه بر اساس موقعیت Google SERP آن.

جستجو بر اساس دامنه

هدف اصلی این بخش استخراج کلمات کلیدی رقبا است. این بخش به شما امکان می دهد ببینید رقبای شما برای چه کلماتی رتبه بندی می کنند و از چه کلمات کلیدی برای تبلیغ در گوگل استفاده می کنند.

آدرس وب سایت رقیب خود را در کادر وارد کنید و منتظر نتایج باشید. دو تب به شما نشان داده می شود. قسمت اول لیستی از رقبای سایت وارد شده و رتبه های برتر در رقابت آن است. قسمت دوم فهرست کلمات کلیدی ارگانیک و پولی آن سایت را به شما نشان می دهد.

دو شاخص مختلف در این بخش وجود دارد:

pos: بالاترین رتبه کسب شده توسط دامنه را برای هر کلمه کلیدی نشان می دهد.

EV: بازدید ماهیانه دامنه برای هر کلمه کلیدی

همچنین با اعمال فیلترهای مختلف بر روی نتایج می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت خود بیابید.

نتیجه

ابزار KWFinder یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که استفاده از آن به مدت 10 روز رایگان است و پس از آن می توانید با خرید اشتراک ممتاز به استفاده از این ابزار ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که هیچ یک از ابزارهای سئو نمی تواند به طور کامل تمام نیازهای شما را برآورده کند و بهتر است از ابزارهای مختلف برای گرفتن بهترین نتیجه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید