ابزار Ahrefs چیست؟ ❤️ استفاده از Ahrefs 0 تا 100- Seoulite


آموزش Ahrefs

همه افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند به خوبی می دانند که نمی توانند تنها به استفاده از روش های مختلف برای کسب رتبه اول در گوگل تکیه کنند. آنها همچنین باید از ابزارهای مختلفی استفاده کنند. یکی از محبوب ترین ابزارهای امروزی ابزار ahrefs و- می توان گفت این ابزار یکی از ابزارهای مهم است سئو حرفه ای است.

امروزه بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در گذشته منسوخ شده اند. زیرا برای کسب رتبه بالا در گوگل، کیفیت مهمتر از کمیت است. در این مقاله می خواهیم نحوه کار با آن را یاد بگیریم ابزار Ahrefs برای بررسی

یک ابزار ahrefs چیست؟

یکی از ابزارهای قدرتمند آنالیز سئو سایت استفاده می شود. این ابزار توسط شرکتی به همین نام طراحی و ارائه شده است. با استفاده از این ابزار می توانید کارهای مختلفی را در زمینه سئو انجام دهید. می توانید این ابزار را به عنوان طرح اولیه یا نسخه های مختلف تهیه و استفاده کنید.

ابزار چگونه کار می کند ahrefs چه خبر

همه ما می خواهیم موقعیت خود را در گوگل بهبود بخشیم. یکی از مواردی که به ما کمک می کند جایگاه خود را در گوگل بهبود ببخشیم این است که سایت های بزرگ به محتوای سایت ما لینک می دهند. یکی از کارهایی که ابزار آنلاین ahrefs انجام می دهد شناسایی اتصالات خوب.

برای اینکه کاربران بتوانند وب پیچیده پیوندهای ورودی را ببینند، ابزار آنلاین در سایت ahrefs از نرم افزار بسیار پیشرفته Kral استفاده می کند. این نرم افزار برای بازآفرینی نحوه مشاهده وب سایت توسط موتورهای جستجو استفاده می شود.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های این ابزار تحلیل صفحه ای است که ارائه می کند. برای این کار محتوای مشاهده شده را بر اساس محبوبیت رتبه بندی می کند و با جمع آوری و دسته بندی این اطلاعات گزارشی را در اختیار شما قرار می دهد.

این ابزار به شما کمک می کند تا سریعتر به نتیجه برسید. اما نباید فکر کنید که با کمک این ابزار می توانید کار دیگری انجام دهید. بلکه باید همان محتوایی که کاربر به دنبال آن است را با استفاده از اطلاعات به دست آمده از طریق این ابزار ahrefs ایجاد کنید.

پیشنهاد ویژه: آموزش حرفه ای MOZ از 0 تا 100

آنچه مردم می توانند از ابزار بسازند ahrefs استفاده کنید؟

شما می توانید در هر سازمانی که در آن فعال هستید و می خواهید تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید، از ابزار ahrefs استفاده کنید. این ابزار برای تمامی شرکت ها و وب سایت های دارای سئو قدرتمند است.

مزایای ابزار ahrefs

هر ابزار دارای تعدادی مزایا و معایب است. در این قسمت بیشتر در مورد مزایای استفاده از ابزار ahrefs صحبت خواهیم کرد.

  • با استفاده از این ابزار گویی به پایگاه داده بک لینک متصل شده اید.
  • یکی از قدرتمندترین ابزارهای سئو ابزار ahrefs است.
  • شما می توانید به راحتی و به سرعت هر کلمه کلیدی را که می خواهید پیدا کنید.
  • برنامه سئو نوار ابزار کروم
  • تبلیغات متنی پرداخت به ازای کلیک را پیدا کنید
  • لینک سایت خود را به هر وب سایت دیگری بر اساس کیفیت لینک ها مشاهده کنید

قیمت خرید علی الحساب ahrefs

بسیاری از مدیران سایت به دلیل افزایش نرخ دلار تمایلی به خرید و استفاده از ابزار ahrefs ندارند. در واقع نمی توان گفت که این ابزار یکی از ارزان ترین ابزارهای تحلیل سئو است. هزینه بسته های ویژگی آن برای یک ماه از 99 دلار شروع می شود. با توجه به افزایش نرخ دلار نمی توان گفت که قیمت آن پایین است.

هزینه حساب Ahrefs ماهیانه در ایران از 100.000 تا 200.000 تومان در بسیاری از سایت ها موجود است که می توانید به راحتی خرید کنید.

ویژگی های ابزار ahrefs برای تجزیه و تحلیل اطلاعات رقبا

ابزار ahrefs از ربات ها و فهرست های خود برای تجزیه و تحلیل اطلاعات وب سایت استفاده می کند. یکی از ویژگی های خوب این وب سایت این است که شاخص آن شامل یک تریلیون وب سایت است. همچنین برای دریافت اطلاعات جدید، این شاخص ها هر 30 دقیقه یکبار به روز می شوند.

آنها از ابزارهای مختلفی برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات استفاده می کنند. در زیر به معرفی و بررسی این ابزارها می پردازیم.

  1. یک ابزار تحلیل رقابتی یا تجزیه و تحلیل رقبا

تجزیه و تحلیل رقابتی به شما کمک می کند کلمات کلیدی را پیدا کنید که رقبای شما استفاده کرده اند. این کلمه کلیدی است که ترافیک را به سایت رقیب شما هدایت می کند. برای مشاهده حجم ترافیک و بازدیدهایی که از این طریق دریافت می کنید، می توانید به تب Top Pages بروید. همچنین، اگر قصد دارید کلمات کلیدی را بررسی کنید که رقبای شما از آنها برای رتبه بندی استفاده کرده اند، اما موفق به کسب رتبه نشده اید، باید بخش شکاف های محتوا من دارم میروم

یکی دیگر از تب های این بخش، تب Site Explorer است. این بخش بخشی دیگر از ابزار ahrefs است که سه ابزار قدرتمند SEO را در یک رابط کاربری ترکیب می کند. این سه بخش عبارتند از:

  • تحقیق در مورد ترافیک ارگانیک: با استفاده از این ابزار می توانید کلمات کلیدی را که رقبای شما برای کسب رتبه بالا استفاده کرده اند مشاهده کنید. علاوه بر این، با استفاده از این ابزار، می توانید میزان ترافیک سایت رقیب خود را نیز بررسی و مشاهده کنید. برای ورود به این قسمت کافی است ابتدا در قسمت Site Explorer وارد سایت رقیب شوید و به بخش جستجوی ارگانیک برو گزارشات رو چک کن
  • جستجوگر بک لینک: اگر می خواهید تمام بک لینک هایی که یک سایت از آنها استفاده کرده است را ببینید، این ابزار به شما کمک می کند. برای استفاده از این ابزار کافی است نام سایت مورد نظر را وارد کنید بخش کاوشگر سایت وارد شوید و به قسمت Backlink profile بروید و گزارش ها را بررسی کنید.
  • تحقیق ترافیک پولی: ویژگی یا عملکرد این ابزار این است که به شما کمک می کند بدانید سایت رقیب شما کدام تبلیغ را خریده است و آیا نتیجه برای آن سایت مثبت بوده یا منفی. برای استفاده از این ابزار کافی است جستجوی پولی برو گزارشات رو چک کن
  1. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی یا جستجوی کلمه کلیدی

این بخش از ابزار ahrefs هزاران کلمه کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این بخش این است که می توانید با استفاده از آن متوجه شوید که کلمه کلیدی انتخابی چقدر دشوار است و آن کلمه کلیدی چقدر ترافیک می تواند به سایت شما وارد کند.

آموزش Ahrefs

همچنین به بررسی مواردی که به این بخش اضافه شده اند ادامه می دهیم تا بتوانید با کلمات کلیدی راحت تر جستجو کنید.

  • من کلمات کلیدی زیادی را به شما پیشنهاد می کنم: با استفاده از این ابزار (پایگاه کلمات کلیدی هر ماه به روز می شود) همیشه می توانید کلمات کلیدی جدیدی پیدا کنید.
  • از صدها کشور پشتیبانی می کند: سایر ابزارهایی که برای تحقیق کلمات کلیدی استفاده می شوند فقط کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهند که در ایالات متحده جستجو می شوند. اما این ابزار از صدها کشور پشتیبانی می کند و اطلاعات جستجو در تمام آن کشورها را در اختیار شما قرار می دهد.
  • رقم دقیق حجم تقاضا: همانطور که از نام این ابزار مشخص است، وظیفه این نرم افزار نشان دادن میزان دقیق جستجو برای یک کلمه کلیدی است.
  • اندازه گیری دشواری کلمه کلیدی: برای اینکه بفهمید رتبه بندی یک کلمه کلیدی بر اساس فاکتوری به نام چقدر دشوار است KD استفاده می شود
  • تعیین میزان کلیک: گاهی اوقات ما به اشتباه فکر می کنیم که وقتی نرخ جستجوی کلمه کلیدی بالا است، به این معنی است که نرخ کلیک نیز باید بالا باشد. اما این کاملا اشتباه است. می توانید از ابزار ahrefs برای دریافت نرخ کلیک دقیق استفاده کنید.
  • SERP کاوش: شما می توانید از این ابزار برای بررسی معیارهای سئو سایت های با رتبه بالا استفاده کنید.
  • دریافت لیستی از کلمات کلیدی: کمک دیگری که این ابزار به شما کمک می کند دریافت لیستی از کلمات کلیدی است که قصد دارید در آینده استفاده کنید.
  1. یک ابزار تحقیق بک لینک یا منابع را جستجو کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، این ابزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحلیل سئو است. بزرگترین شاخص مرجع زنده توسط ابزار ahrefs ارائه شده است. برای اطمینان از اینکه اطلاعات ارائه شده به کاربر همیشه تازه است، ربات های این ابزار روزانه 4 میلیارد صفحه وب را می خزند.

برای دریافت بک لینک های سایت رقیب کافی است نام آن سایت را در فیلد وارد کنید. کاوشگر سایت قرار دادم. با این کار علاوه بر گرفتن تمامی بک لینک های سایت مورد نظر، اطلاعات مفیدی در مورد سئوی آن سایت نیز در اختیار شما قرار می دهد.

کلمات مرتبط: Ahrefs چیست، آموزش Ahrefs، بهترین ابزار سئو، بهترین ابزار سئو، ابزار تحلیل سئو، ابزار بررسی سایت Ahrefs SEO، ابزار Ahrefs، خرید اکانت Ahrefs، حساب Ahref

لینک های کوتاه: rebrand.ly/ahref – bit.ly/ahrefs2 – bit.do/ahrefs2

مطالب زیر را بررسی کنید:

دیدگاهتان را بنویسید