اصولی که باید هنگام ساخت لینک رعایت کنید. بخش سوم


وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، یکی از رایج ترین سوالاتی که صاحبان کسب و کار می پرسند این است که آیا باید ارجاعات را خریداری کنند یا نه. پاسخ به این سوال به سادگی بله یا خیر نیست. خرید ارجاع مزایا و معایبی دارد و در نهایت به نیازها و اهداف تجاری شما بستگی دارد.

اگر کسب و کار شما به تازگی با سئو شروع شده است، خرید لینک توصیه نمی شود. این به این دلیل است که کسب‌وکار شما هنوز شهرت زیادی نخواهد داشت، بنابراین خرید ارجاع‌ها می‌تواند بیشتر از اینکه فایده داشته باشد ضرر داشته باشد. با این حال، اگر کسب و کار شما مدتی است که وجود داشته است و می خواهید سئوی خود را بهبود ببخشید، خرید بک لینک می تواند ایده خوبی باشد.

اگر تصمیم به خرید بک لینک دارید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا لینک ها را فقط از وب سایت های با کیفیت بالا خریداری کنید. وب سایت های بی کیفیت زیادی وجود دارند که لینک می فروشند، اما برای سئوی شما خوب نیستند. دوم، مطمئن شوید که بک لینک ها مربوط به وب سایت شما هستند. اگر یک وب سایت مراقبت از حیوانات خانگی دارید، خرید لینک از یک وب سایت نجاری کمک زیادی به شما نمی کند.

به طور کلی، خرید ارجاع برای کسب و کارهایی که مدتی است وجود داشته اند و شهرت خوبی به دست آورده اند، سودمندتر است. اگر به تازگی با سئو شروع کرده اید، بهتر است ابتدا روی چیزهای دیگری تمرکز کنید، مانند ایجاد محتوای با کیفیت بالا و لینک سازی ارگانیک.

دیدگاهتان را بنویسید