افزایش باز شدن ایمیل، کلیک و نرخ تبدیل


آیا می دانستید با دوبرابر کردن باز شدن ایمیل ها و کلیک ها، می توانید فروش خود را تا 400 درصد افزایش دهید؟ این یکی از نکات کلیدی در اجلاس ترافیک و تبدیل توسط کارشناس برجسته بازاریابی ایمیلی پری بلچر بود. در این پست وبلاگ، اسرار بلچر برای ایجاد کمپین های ایمیل موفق را بررسی می کنیم.

چرا ایمیل مهم است؟

ایمیل اغلب مهمترین متنی است که شما به عنوان یک بازاریاب می نویسید. این یک ابزار قدرتمند است که می تواند مستقیماً بر سئوی شما تأثیر بگذارد. بیایید یک سناریوی فرضی را در نظر بگیریم:
شما 100000 ایمیل می فرستید که 10% نرخ باز و 15% نرخ کلیک دارند. اگر 5 درصد از افرادی که روی لینک شما کلیک می کنند خرید کنند، در مجموع 75 فروش خواهید داشت.
حالا تصور کنید که نرخ باز و کلیک خود را دو برابر کنید. با همان 100000 ایمیل، اما با نرخ باز شدن 20٪ و نرخ کلیک 30٪ (و همان نرخ تبدیل 5٪)، شما 300 فروش خواهید داشت! این یک جهش بزرگ است که تنها با بهبود تعامل ایمیل می توان به آن دست یافت.

درک مخاطب

اولین قدم برای بهبود کمپین های ایمیلی، درک مخاطبان شماست. بلچر توصیه می‌کند از داده‌های برج برای جمع‌آوری آمار افراد موجود در لیست خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها استفاده کنید. این بینش می تواند به شما کمک کند تا پیام ها و بازاریابی خود را با آنها هماهنگ کنید.

فرمول های موضوع ایمیل

یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی ایمیلی جلب توجه مخاطبان از طریق موضوع ایمیل است. در اینجا 14 فرمول خط موضوع ایمیل که Belcher به اشتراک گذاشته است، بر اساس درجه موفقیت رتبه بندی شده است:
1. پرسیدن دلیل: چرا ۸۲ درصد کافی شاپ ها شکست می خورند؟
2. اعداد بزرگ: 775 آدرس ایمیل برای دریافت موارد رایگان
3. مزایا: موهای خود را سریعتر رشد کنید!
4. سوالات: آیا شما به اندازه همسایه خود درآمد دارید؟
5. تاریخچه: چگونه در بورس 2000000 دلار به دست آوردم
6. جذابیت: کاری کن که همه عاشقت شوند
7. بازار هدف: فقط خانم ها، آقایان کلیک نکنید!
8. شخصی سازی: رایان، تا تابستان امسال 20 درآمد خود را 30 درصد افزایش داد.
9. شاخص: 23 تا از بهترین سایت های آرایش در وب
10. فصلی: 20 هدیه کریسمس با قیمت مناسب
11. روزنامه: بیت کوین در حال سقوط است!
12. عصبانیت: آنها جرات نمی کنند حقیقت را به شما بگویند
13. نادر بودن: ما فقط 3 مورد در انبار داریم
14. کلمات کلیدی مثبت: از کلماتی مانند انحصاری، ارسال رایگان، هدیه، آخرین، فروش، هشدار، اخبار، ویدئو و غیره استفاده کنید.

فرم های تبلیغات متنی ایمیل

متن ایمیل شما به اندازه موضوع مهم است. در اینجا سه ​​فرمول کپی رایتینگ وجود دارد که بلچر توصیه می کند:

1. فرمول اجتناب از درد

درد: هنوز ناخن هایت را می جوی؟
آشفتگی: آیا مردم در ملاء عام به ناخن های شما نگاه می کنند و از خود می پرسند که آیا نوعی بیماری دارید؟ آیا آنها خونریزی دارند؟ آیا باید ناخن های جویده شده را دور بریزید؟
پاسخ: آیا در مورد آزمایش تصادفی که دانشمندان کشف کردند، ناخن جویدن شامپانزه ها را در 60 ثانیه یا کمتر شنیده اید؟ برای مشاهده نظرسنجی اینجا را کلیک کنید.

2. فرمول حرکت به سمت لذت

تصویر: تصور کنید در برنامه تلویزیونی Shark Tank هستید!
من می گویم: امشب، کوین هرینگتون، ستاره کوسه تانک، اسرار خود را افشا می کند
شواهد و مدارک: هیچ مهمان برنامه ای بدون گذراندن این سوال بودجه دریافت نمی کند
فشار: برای ثبت نام برای یک کنفرانس تلفنی با من و کوین امشب کلیک کنید و شانس خود را 728٪ افزایش دهید.

3. فرمول عمل سود

ویژگی: تیغه ای که یک شوکر است + 16 چیز دیگر
مزیت – فایده – سود – منفعت: این چند ابزار 16 در 1 یک کیت کامل بقا (ساعت) بی نظیر است
سود: خواهید دید که می توانید (درج مزیت)
عمل: برای مشاهده در عمل، اینجا را کلیک کنید. از آنچه این ابزار می تواند انجام دهد شگفت زده خواهید شد.

نکات و ترفندهای اضافی

فقط از پیوندهای آبی قابل کلیک استفاده کنید.
دکمه افزودن
نظرسنجی ها، آزمون ها و نظرسنجی ها را اضافه کنید.
از تصاویر کوچک ویدیویی استفاده کنید که دارای تصویر دکمه پخش هستند.

تست، تست، تست!

همیشه متن خود را تست کنید. از دیگران بخواهید آن را بررسی کنند و بازخورد ارائه کنند. از تست هایی مانند آزمون CUB (گیج کننده، غیرقابل قبول یا خسته کننده)، تست 4C (روشن، مختصر، قانع کننده و معتبر) و تست 4U (مفید، فوری، منحصر به فرد، بسیار خاص) برای ارزیابی اثربخشی نسخه خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که بازاریابی ایمیلی یک فرآیند در حال تکامل است. با آزمایش مداوم، تجزیه و تحلیل نتایج و اصلاح رویکرد خود، می توانید نرخ باز، کلیک و تبدیل خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید