الزام آور خارجی چیست؟ هر گونه اتصال


حرفه سئو وب سایت و لینک بیلدینگ همواره در حال تغییر است و امروزه اهمیت لینک سازی با کیفیت بیش از پیش شده است. لینک های خارجی نقش مهمی در افزایش اعتبار سایت شما دارند. زیرا موتورهای جستجو لینک خارجی را نظر مثبت شخص ثالث می دانند. لینک هایی که از سایت های مختلف دریافت می کنید مانند لینک های خارجی است. اگر به سایت های دیگر لینک دهید، دیگران لینک های خارجی از سایت شما دریافت خواهند کرد. در ادامه مقاله توضیح بیشتری در این مورد وجود دارد الزام آور خارجی چیست؟ ما پرداخت می کنیم

الزام آور خارجی چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانیم

الزام آور خارجی چیست؟ پیوند خارجی به این معنی است که شما از دامنه وب سایت خود به دامنه دیگری لینک می دهید. زمانی که لینکی از یک وب سایت به وب سایت شما اشاره می کند، معمولاً به عنوان لینک ورودی شناخته می شود و زمانی که به وب سایت دیگری لینک می دهید، در سئو به آن لینک خروجی می گویند. اگر محتوای شما کاملاً با محتوایی که به آن لینک می دهید نامرتبط است، پیوندهای خارجی را در پاراگراف اول، دوم یا سوم یا در دو سوم اول صفحه قرار ندهید.

لینک سازی خارجی برای هر وب سایت و فروشگاه اینترنتی لازم است و اعتبار سایت شما را افزایش می دهد. لینک های خارجی از زمان پیدایش گوگل همواره یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی بوده اند. اگر لینک بیلدینگ خارجی اولیه دارید، بک لینک ها نقطه عطفی برای موفقیت سایت شما خواهند بود. هر کسی که با شما تماس می گیرد اساسا به شما رای اعتماد می دهد.

اگر می خواهید شروع به ساخت لینک های خارجی کنید، حتما مقاله (چگونه بک لینک بگیریم) را مطالعه کنید.

تاثیر لینک های خارجی در سئو

بسیاری از مردم فکر می کنند که لینک های خارجی به سایت آنها آسیب می زند. اگر این ایده اشتباه است زیرا هر وب سایتی باید ترکیبی از لینک های خارجی و لینک های داخلی داشته باشد. اگر از لینک خارجی به درستی استفاده کنید، تاثیر مثبت آن را در سئوی سایت خود خواهید دید. لینک های داخلی و خارجی بخش مهمی از استراتژی سئو شما هستند. ایجاد لینک های خارجی همیشه زمان زیادی می برد، گاهی مدیران وب سایت ها از این کار خسته شده اند اما باید بدانند که داشتن لینک های خارجی برای سئوی سایتشان مهم است.

از دیگر مواردی که اهمیت لینک های خارجی در سئو را نشان می دهد، تعمیق محتوا، افزایش اعتماد مخاطبان و افزایش بازدید از سایت است. یک پیوند زمانی معتبر است که به یک مقصد خوب با انکر تکست مناسب اشاره کند. سایت های خبری باید پیوند داده شوند زیرا مطالب را تکرار می کنند یا از مطالب سایت های خبری دیگر استفاده می کنند. با استفاده مناسب از لینک های خارجی در سایت، دانستن آن لینک خارجی چیست؟ ما داریم می رویم

ارائه انواع لینک

برای پاسخ به این سوال که الزام آور خارجی چیست؟ برای رسیدن به آن، باید انواع لینک های خارجی را بشناسیم. لینک های خارجی به دسته های زیر تقسیم می شوند

  1. لینک یا Dofollow را دنبال کنید

هرگاه لینک فالو در صفحه وب سایت درج شود، آن سایت در واقع سایت مورد نظر را تایید می کند و اعتبار آن را به آن می رساند و به این ترتیب ربات های گوگل در حین خزیدن آن لینک را دنبال و تایید می کنند. هرچه صفحه و سایت شما لینک های بیشتری برای دنبال کردن داشته باشد و لینک های بیشتری دریافت کند، جایگاه شما در رتبه بندی گوگل بهتر خواهد بود.

  1. لینکی برای دنبال کردن وجود ندارد

لینک nofollow پیوندی است که به ربات های گوگل دستور می دهد آن لینک را دنبال نکنند. و در واقع با این نوع لینک، سایت منبع نمی خواهد اعتبار خود را به آن سایت منتقل کند. اگرچه در سال های اخیر تجربه نشان داده است که لینک های بدون فالو نیز در افزایش رتبه سئو موثر هستند.

  1. لینک حمایت شده

لینک های اسپانسر شده در واقع همان لینک های تبلیغاتی هستند که بابت آن به مدیر سایت پول می دهند.

  1. پیوند به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

در واقع تمام لینک هایی که توسط کاربران در قسمت نظرات یا انجمن ها ایجاد می شود را صدا می زنند.

ویژگی های صحافی خارجی با کیفیت بالا چیست؟

همانطور که گفتیم لینک های خارجی تاثیر زیادی بر سئو دارند. علاوه بر این، پیوند خارجی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • اگر ارتباط بازخورد کم باشد، باید اعتبار یا قدرت بیشتری داشته باشد. اگر بسیار مرتبط است، ممکن است اهمیتی نداشته باشید که پیوند خارجی چقدر قدرت یا قدرت دارد.
  • اگر وب سایتی دارای حوزه تجاری مرتبط با کار شما باشد و کاربران خود را به سمت شما هدایت کند، نتایج جستجوی گوگل قابل اعتمادتر از وب سایتی خواهد بود که به کار شما مرتبط نیست.
  • متن های لنگر لینک خارجی با کیفیت باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط و مرتبط باشند.
  • قدرت لینک با تعداد بک لینک ها و کیفیت بک لینک در صفحه ای که لینک در آن قرار دارد تعیین می شود. هر چه محتوای صفحه لینک دهنده کیفیت بالاتری داشته باشد، لینک روی آن قوی تر است.
  • هر چه دامنه سایت لینک دهنده قابل اعتمادتر باشد، کیفیت آن لینک خارجی بالاتر است.
  • بک لینک های با کیفیت می توانند تاثیر مثبتی بر سئوی وب سایت شما داشته باشند. تاثیر سئو بر روی لینک های خارجی با کیفیت در حال کاهش نیست. اگر به دنبال رشد جدی و پایدار برای تاثیر سئو بر روی وب سایت خود هستید، شرکت در دوره سئو در شیراز راه حل مناسبی برای شماست.

اصول الزام آور خارجی چیست؟

اصول ساخت لینک به این معنی است که میزان لینک دادن به صفحات دیگر یا دریافت لینک از سایت های مختلف طبیعی است. هنگام تنظیم یک استراتژی پیوند خارجی، چندین استراتژی مختلف وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد استراتژی مناسب کمک کند.

  • هدف گذاری لینک سازی خروجی باید با پتانسیل کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.
  • سعی کنید با ایجاد محتوای خلاقانه و منحصر به فرد برای افزایش علاقه مخاطبان به سایت خود، به محتوای خود اعتبار بدهید.
  • به سایر وب سایت ها اجازه دهید از عکس های شما در وب سایت های خود استفاده کنند.
  • برای شناسایی لینک های خارجی بهتر است آنها را پررنگ کرده و از سایر قسمت های متن جدا کنید.
  • با افراد رشته خود ارتباط برقرار کرده و ارتباط برقرار کنید.
  • مرحله دیگری که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد استراتژی ساخت لینک روی آن تمرکز کرد، تجزیه و تحلیل رقبا است که یکی از مهم ترین جنبه های سئو است.
  • به اشتراک گذاری مطالب خود با محتوای آموزشی باعث افزایش حضور شما می شود و بازدید و لینک سایت های مرتبط با رشته خود را بیشتر می کند.

آخرین کلمه

لینک های خارجی می توانند نقش مهمی در استراتژی سئو و محتوای شما داشته باشند. همانطور که در مقاله گفتیم مهمترین تکنیک در زمینه سئو ساخت لینک های خارجی است. اگر از تمام استراتژی های ذکر شده در متن با هم استفاده کنید، اعتبار سئو سایت شما افزایش می یابد و رتبه بالایی در گوگل پیدا خواهید کرد. طراحی سایت در شیراز به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی طراحی سایت در کشور، سعی دارد هر روز خدمات بهتری را به شما ارائه دهد. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم نیازهای شما را برآورده کرده باشیم.

نتایج متوسط 5 از 5

از کل مبلغ 1 رای

آیا شما این مقاله را دوست دارید؟


دیدگاهتان را بنویسید