بهترین دستور chat-gpt برای ایجاد محتوا


بهترین دستور chat-gpt برای ایجاد محتوا

در دنیا پس از تجاری سازی هوش مصنوعی و ورود chatgpt به بازار عمومی، بسیاری از متخصصان ابراز نگرانی کرده اند که به زودی شغل خود را از دست خواهند داد. باید بگوییم که در زمینه تولید محتوای متنی، به استثنای کپی رایترهای حرفه ای و نویسندگان صفحاتی که درباره ما لایک می کنند و با ما تماس می گیرند یا صفحات فرودی که هدف آنها تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است، این ترس درست است.

اما چیز زیادی برای نگرانی وجود ندارد. در عوض، ما باید منتظر مشاغل جدید به عنوان مهندسان سریع باشیم. مهندسان سریع کسانی هستند که سوالات درست هوش مصنوعی را با دقت بالا و جزئیات عالی طراحی و مهندسی می کنند. این مهندسان در هر تخصص همان متخصصان قبلی در آن تخصص هستند که هوشمندتر از سایر رقبای خود عمل می کنند.

برای مثال، احتمالاً از JPT Chat خواسته اید که یک مقاله وبلاگی برای شما بنویسد، اما نتیجه را دوست نداشتید!

در زیر بهترین دستور chat-gpt برای ایجاد محتوا و نحوه عملکرد آن را مورد بحث قرار خواهیم داد تا بتوانیم نیازهای شما را برآورده کنیم و منطق پشت این انواع درخواست را بیاموزیم.

Chat-gpt چیست و چگونه کار می کند؟

اول از همه، chatgpt یک مدل زبان است که می تواند صحبت کند. از آنجایی که الگوهای زبانی جهان بیشتر شبیه هم هستند، یادگیری زبان برای هوش مصنوعی بسیار شبیه است. خبر خوب اینجاست که chatgpt به زبان فارسی نیز مسلط است.

حالا اگر به یک بچه 3 ساله مدل زبان بدهیم و به یک دانشمند 80 ساله هم بدهیم قطعا نتیجه متفاوتی خواهند داشت که به آن مجموعه داده می گویند.

مجموعه داده چت GPT داده های موجود در اینترنت است. اما باید بدانیم که در نسخه 3.5 تا سال 2021 به مجموعه داده دسترسی داریم. خبر خوب این است که در نسخه 4 تاریخ به روز رسانی دیتاست امروز است.

بنابراین اگر از نسخه 3.5 بپرسیم که بعد از سال 2021 چه اتفاقی افتاده است، احتمالاً پاسخ های نامربوطی خواهد داد.

مزایا و معایب استفاده از chat-gpt برای تولید محتوا

مزایای

  1. توانایی ایجاد محتوای منحصر به فرد: با استفاده از دستورات، chat-gpt می تواند به طور خودکار محتوای مرتبط و منحصر به فرد تولید کند. این قابلیت می تواند برای افزایش سرعت و کیفیت تولید محتوا برای ما مفید باشد.
  2. پشتیبانی از زبان فارسی: chat-gpt می تواند به زبان فارسی پاسخ دهد و محتوای متفاوتی به آن زبان تولید کند. برای تولید محتوا برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی فارسی زبان بسیار ارزشمند است.
  3. تنوع در سبک و نگارش: chat-gpt می تواند محتوا را در سبک ها و اسکریپت های مختلف تولید کند. این قابلیت به ما کمک می کند تا برای هر نوع کاربر و خواننده ای محتوای متنوع و جذاب تولید کنیم.

معایب

  1. محدودیت های دقت: گاهی اوقات chat-gpt ممکن است پاسخ هایی بدهد که کاملاً صحیح نیستند یا اطلاعات نادرستی ارائه می دهند. این نیاز به بررسی دقیق و اعتماد کاربر دارد.
  2. محدودیت ارتباط انسان و سیستم: چالشی که می تواند هنگام استفاده از chat-gpt و درخواست ها ایجاد شود، محدودیت برقراری ارتباط انسانی است. این بدان معنی است که سیستم ممکن است به روش های غیرقابل تشخیص و مبهم پاسخ ندهد.

اعلان چیست؟

اعلان مجموعه ای از سؤالات یا دستوراتی است که به یک سیستم هوشمند داده می شود تا به طور خودکار یک پاسخ یا محتوا تولید کند. الگوریتم هایی مانند chat-gpt برای تولید محتوا از طریق درخواست ها استفاده می شود. chat-gpt یک مدل زبان است که توسط OpenAI و بر اساس معماری GPT-3.5 توسعه یافته است.

متخصص در محتوای غیر زبانی با اقیانوسی بی پایان از اطلاعات

حال تصور کنید نویسنده ای عصبانی دارید که اطلاعات و دانش بی پایانی دارد اما به شدت بی هوش است. آنقدر که باید درخواست خود را با تمام جزئیات مطرح کنید تا پاسخ مورد انتظارتان را به شما بدهد. در پاراگراف بالا مفهوم prompt را توضیح داده ایم و در ادامه بهترین دستور برای تولید محتوای متنی در چت GPT را معرفی می کنیم.

ما بهترین دستور chat-gpt را برای ایجاد محتوا به شما ارائه می کنیم

توصیه می کنیم از دستور زیر برای تولید 3000 کلمه محتوا از chatgpt استفاده کنید و نظر خود را در مورد نتیجه در یک نظر در این پست به اشتراک بگذارید:

نکته مهم: به جای کلمه کلیدی، مهمترین کلمه کلیدی را از محتوای مورد نظر قرار دهید و اگر از آموزش کوردچی استفاده کرده اید و برای هر صفحه از محتوای سایت خود بیش از یک کلمه کلیدی در XMind دارید (که کاملا طبیعی است) کلمات کلیدی را ضمیمه کنید. به طور جداگانه در علامت نقل قول قرار دهید و بین آنها قرار دهید.

من از شما می خواهم که به عنوان یک نویسنده محتوا عمل کنید. سئو نویس بسیار باتجربه که فارسی روان می نویسد. ابتدا دو جدول ایجاد کنید. جدول اول باید طرح کلی مقاله و جدول دوم مقاله باشد. عنوان جدول دوم را با استفاده از زبان Markdown پررنگ کنید. قبل از نوشتن یک طرح کلی از مقاله، حداقل 15 عنوان و عنوان فرعی (شامل سرفصل های H1، H2، H3 و H4) را به طور جداگانه بنویسید. سپس گام به گام بر اساس این طرح کلی شروع به نوشتن کنید. نوشتن 3000 کلمه یک مقاله 100% منحصر به فرد، بهینه شده برای سئو و بهینه سازی شده توسط انسان به زبان فارسی با حداقل 15 عنوان و عنوان فرعی (شامل سرفصل های H1، H2، H3 و H4) که موضوع ارائه شده در Prompt را پوشش می دهد. به جای کپی و پیست کردن از منابع دیگر، مقاله را به زبان خودتان بنویسید. هنگام ایجاد محتوا، سردرگمی و انفجار را در نظر بگیرید، بدون از دست دادن ویژگی یا زمینه، سطوح بالایی از هر دو را تضمین کنید. از پاراگراف های کاملاً دقیق استفاده کنید که خواننده را درگیر کند. به سبک مکالمه ای که توسط یک فرد نوشته شده است بنویسید (از لحن غیر رسمی استفاده کنید، از ضمایر شخصی استفاده کنید، ساده باشید، خواننده را درگیر کنید، از صدای فعال استفاده کنید، مختصر باشید، از سؤالات بلاغی استفاده کنید، و شامل تشبیهات و استعاره ها باشید). با یک پاراگراف پایانی و 5 پرسش متداول منحصر به فرد پس از نتیجه گیری به پایان برسانید. این مهم است که عنوان و تمام عناوین مقاله را پررنگ کنید و از عناوین مناسب برای تگ های H استفاده کنید. و در انتهای مقاله این ماساژ شخصی را بنویسید ” حالا مقاله ای در این زمینه بنویسید “1کلمه كليدي” , “keyword2” ,….
فارسی بنویس

در واقع، اگر پس از ارسال درخواست، چت GPT مطالبی را به زبان انگلیسی نوشت، آن را متوقف کنید و از آن بخواهید فارسی بنویسد!

منتظر نظرات شما در نظرات هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید