به روز رسانی بزرگ جدید گوگل را معرفی می کنیم


گوگل در هر دوره از فعالیت خود به روز رسانی هایی را منتشر می کند که با نادیده گرفتن آنها می تواند سایت شما را از رقابت این موتور جستجو حذف کند. یکی از معروف ترین آپدیت های گوگل آپدیت جدید در هسته گوگل است که با عنوان الگوریتم به روز رسانی اولیه این شناخته شده است.

برای اینکه یک موتور جستجو بتواند قابلیت های جستجوی خود را در سطح استاندارد حفظ کند، باید دائماً تغییراتی در ساختار خود ایجاد کند تا نتایج جستجوی کاربران به روز باشد. به همین دلیل، به‌روزرسانی‌های هسته‌ای جدید گوگل دائماً منتشر می‌شوند. الگوریتم های پیاده سازی شده توسط گوگل به شما کمک می کند تا با دنبال کردن آنها و آماده بودن برای هماهنگی با تغییرات گوگل، استاندارد سایت را بالا ببرید.

گوگل معمولاً نام حیوانات را برای به‌روزرسانی‌هایی که منتشر می‌کند انتخاب می‌کند و ویژگی‌های خاصی را به هر کدام اختصاص می‌دهد. چندین به روز رسانی جدید گوگل تا کنون با نام هایی مانند پنگوئن، کبوتر، پاندا و مرغ مگس خوار منتشر شده است.

اگر می‌خواهید از کاربرد هر یک از الگوریتم‌های ذکر شده و هر به‌روزرسانی هسته جدید گوگل مطلع شوید و با چه هدفی توسط گوگل منتشر می‌شوند، این مقاله را تا انتها بخوانید.

الگوریتم پنگوئن گوگل؛ الگوریتم ضد هرزنامه

گوگل یک موتور جستجوی هوشمند است و دائماً با استفاده از ترفندهای امنیتی تبلیغاتی سعی در شناسایی و مقابله با سایت های در حال رشد غیرعادی دارد. الگوریتم پنگوئن گوگل به همین منظور ایجاد شده و هدف آن شناسایی سایت هایی است که با استفاده از لینک های جعلی و آمار جعلی سعی در افزایش رتبه وب سایت خود در گوگل دارند.

الگوریتم پنگوئن به‌عنوان اهرمی برای شناسایی سایت‌های مخرب، بخشی از هسته گوگل است و فعالیت سایت‌هایی را که به‌طور غیرعادی رشد می‌کنند، به دقت شناسایی می‌کند.

روش کار الگوریتم پنگوئن گوگل به این صورت است که این الگوریتم به سایت هایی اطلاق می شود که احتمال ایجاد لینک در بازه های زمانی مختلف وجود دارد و در صورت شناسایی لینک سازی هرزنامه یا هر روش دیگری، سایت مورد نظر را به طرق مختلف جریمه می کند. این ویژگی در به روز رسانی اصلی جدید گوگل پیشرفته تر و دقیق تر می شود.

در واقع باید گفت که الگوریتم پنگوئن آمد تا امر مهم پیوند سایت ها را سازماندهی کند. قبل از اینکه شرکت گوگل از الگوریتم پنگوئن در ساختار فنی خود استفاده کند، به دلیل اینکه لینک گذاری تاثیر موثری بر موقعیت سایت داشت، گوگل بدون بررسی نحوه ایجاد لینک های داخلی و خارجی سایت ها از رتبه بندی سایت ها استفاده می کرد. تا جایی که مشخص است نمی توان با تکیه بر این آمار به سایت های مختلف امتیاز داد که ممکن است نادرست باشد. بنابراین الگوریتم پنگوئن وظیفه بررسی لینک های سایت های مختلف را بر عهده گرفت تا لینک های جعلی را از لینک های واقعی تشخیص دهد. این ویژگی نظارت با هر به‌روزرسانی اصلی جدید Google پیشرفته‌تر می‌شود.

این الگوریتم در فروشگاه ها، کلینیک ها، آژانس های مسافرتی، سایت های پزشکی و خبری بسیار کاربردی است.

  • ویژگی Disawow چیست؟

این ویژگی یکی از روش هایی است که به وسیله آن می توانید از شر جریمه هایی که گوگل برای شما در نظر گرفته خلاص شوید. با این حال باید بدانید که تنها استفاده از این روش تمام اشتباهات شما را پوشش نمی دهد و برای رهایی از جریمه ها باید صبور باشید و زمان و انرژی زیادی صرف کنید.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که لینک های ارگانیک و استاندارد ایجاد کنید. بسیاری از مدیران سایت در مواجهه با جریمه های گوگل تمام تلاش خود را صرف حذف لینک های مخرب می کنند در حالی که شما باید 30 درصد از انرژی خود را صرف حذف لینک های مخرب کنید و بقیه زمان و انرژی خود را صرف ارتقای استانداردهای سایت خود کنید.

  • آیا امکان بازگشت به رتبه مورد نظر وجود دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از استفاده از الگوریتم پنگوئن و شناسایی پاکسازی هرزنامه های مخرب، باز هم نتوانید موقعیت قبلی خود را بازیابی کنید. این به چند دلیل اصلی رخ می دهد که برای هر وب سایت متفاوت است.

اول از همه، باید توجه داشته باشید که اگر شناسایی و پاکسازی هرزنامه های مخرب برای جلب توجه به روز رسانی اصلی جدید گوگل کافی نباشد، ممکن است مشکلاتی در بازیابی رتبه شما وجود داشته باشد.

در برخی موارد، فیلترهای گوگل به قدری سخت هستند که نمی توانید به راحتی از آنها عبور کنید، اگر رتبه بندی ها و لینک های حاصل حتی از راه دور مشکوک باشند، به روز رسانی اصلی جدید گوگل آنها را شناسایی و حذف می کند.

توجه داشته باشید که تنها با حذف لینک های مخرب امکان بازیابی اعتبار از دست رفته وجود ندارد و باید سعی کنید لینک های سالم و جدید تولید کنید. اگر لینک های جدید و سالم ایجاد نکنید، به روز رسانی اصلی جدید گوگل نسبت به شما بدبین خواهد ماند و وضعیت رتبه بندی شما را تغییر نخواهد داد.

به یاد داشته باشید که وقتی اشتباهات رتبه بندی سایت خود را جبران کنید، به روز رسانی اصلی جدید گوگل می تواند شما را بازگرداند یا ببخشد. اما این بدان معنا نیست که شما قطعاً موقعیت قبلی خود را به دست خواهید آورد. بخشش گوگل را می توان با شرایطی که برای بهبود عملکرد سایت خود انجام داده اید، تنظیم کرد.

جدا از همه اینها نباید فراموش کنید که شناخته شدن توسط الگوریتم پنگوئن به معنای جریمه شدن شما نیست، بلکه الگوریتم پنگوئن بخشی از آپدیت بزرگ جدید گوگل است که جایگاه سایت شما را در جستجو مشخص می کند. موتورها در یک فرآیند پیچیده

به یاد داشته باشید که اگر به روز رسانی اصلی جدید گوگل لینک های مخرب را در سایت شما شناسایی کند و در نتیجه رتبه سایت شما کاهش یابد، هرگز به شما اطلاع نخواهد داد. بنابراین، اگر پیامی از گوگل دریافت نکرده اید، فکر نکنید که جریمه ای وجود ندارد، باید به طور مداوم وب سایت خود را بررسی کنید و رتبه آن را زیر نظر داشته باشید.

  • تکرار کلمات کلیدی مانند طاعون است

اگر با سئو و جنبه های فنی آن آشنایی داشته باشید، می دانید که یکی از راه های قابل مشاهده بودن محتوا در موتورهای جستجو، انتخاب کلمه کلیدی مناسب و تکرار آن در متن است. قبل از گوگل راه حل های امنیتی برای مقابله با کلمات کلیدی تکراری، مدیران سایت و کارشناسان سئو محتوای خود را با کلمات کلیدی استراتژیک پر می کنند و در نتیجه رتبه خوبی در موتورهای جستجو کسب می کنند.

پس از تدوین این دستورالعمل، اکنون آپدیت اصلی جدید گوگل دیگر با این استراتژی گمراه نمی شود و برای کسب رتبه بالاتر موتور جستجو، دیگر تنها تکرار کلمات کلیدی ملاک نیست.

این اقدام گوگل باعث می شود سایت هایی که برای دستیابی به رتبه های بالا تنها به کلمات کلیدی تکیه کرده اند با شکست مواجه شوند. الگوریتم پنگوئن 6 بار به روز شده است و هر بار ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود.

خدمات سئوی فعال شده سایت شامل همه این موارد است.

  • اشتباهات املایی و تایپی

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد رایگان بودن است محتوای تولیدی سایت شما دارای خطاهای تایپی و ویرایشی است یا خیر. در آپدیت هسته جدید گوگل، این موضوع هر بار با دقت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد و باید در نظر داشته باشید که محتوا بدون اشتباه تایپی است تا رتبه خوبی کسب کنید.

اما به آپدیت اصلی جدید گوگل برگردیم. به روز رسانی بزرگ جدید گوگل بر بسیاری از وب سایت ها تاثیر خواهد گذاشت. جالب است بدانید که آپدیت اصلی گوگل ممکن است تاثیرات متفاوتی در سایت های مختلف داشته باشد. بسیاری از سایت ها می توانند از این ویژگی بهره مند شوند و برخی ممکن است اثرات منفی داشته باشند.

در واقع، به روز رسانی اصلی جدید گوگل یک به روز رسانی جهانی است و نوع تاثیر آن بر سایت های مختلف به رفتار آنها در وب بستگی دارد. همچنین، جالب است بدانید که برای آپدیت جدید گوگل، مهم نیست که سایت شما در کجای دنیا و به چه زبانی اجرا می شود. این آپدیت سعی دارد کیفیت سایت های استاندارد را از سایت های غیر استاندارد تشخیص دهد و کار رتبه بندی را به صورت دقیق انجام دهد.

به یاد داشته باشید که به روز رسانی اصلی گوگل برای بهبود نتایج جستجوی کاربران تعریف شده است. به‌روزرسانی بزرگ جدید گوگل، مدیران وب‌سایت‌ها را ملزم می‌کند تا استانداردهای سایت خود را برای بهبود عملکرد جستجوی کاربر به Google نزدیک‌تر کنند.

بر اساس به روز رسانی بزرگ جدید گوگل، اهمیت محتوایی که اطلاعات آن صحیح و قابل اعتماد باشد افزایش یافته است. برای اثبات این موضوع، کافی است به وب سایت هایی نگاه کنید که قبل از به روز رسانی اصلی جدید گوگل، محتوای باکیفیت تولید می کردند. افت رتبه آنها در مقایسه با سایت هایی که به طور مداوم محتوای بی کیفیت و جعلی تولید می کنند بسیار کمتر است و در بسیاری از موارد حتی افت رتبه ای هم ندارند.

هدف اصلی گوگل در این کار دستیابی به اطلاعات قابل اعتماد و معتبر در نتیجه جستجوی کاربران است. گوگل در هر به روز رسانی سعی می کند نتایج به دست آمده از جستجوی کاربران قابل اعتماد باشد و محتوای بی کیفیت و جعلی در مراحل اولیه جستجو نمایش داده نشود.

عوامل سئو در به روز رسانی اصلی گوگل

اکثر کارشناسان سئو و مدیران سایت می دانند که حدود 200 عامل مختلف، وضعیت سئوی بین سایتی و هر چه سایت بتواند این فاکتورها را در کار خود اعمال کند، اعتبار گوگل آن بیشتر خواهد شد.

نکته جالبی که گوگل در ارائه آپدیت جدید Google Core انجام داده این است که فاکتورهایی را که در هر آپدیت در نظر گرفته شده است را مشخص نکرده است. اگر شما به عنوان یک مدیر وب سایت بدانید که کدام فاکتور سئو در به روز رسانی اصلی جدید گوگل در نظر گرفته شده است، احتمالا بیشتر روی آن عوامل تمرکز خواهید کرد.

برای اینکه شما را مجبور به بهبود کیفیت سایت خود کند، گوگل به شما نمی گوید که به روز رسانی اصلی جدید گوگل روی چه عواملی تمرکز دارد. بنابراین، مدیران وب سایت نمی توانند استانداردهای سایت خود را تنها با بهبود چند ویژگی محدود بالا ببرند.

همانطور که قبلا گفتیم، هدف نهایی گوگل افزایش رضایت کاربران است و با این موانع زیاد، سایت ها به سختی می توانند تمام استانداردها را رعایت کنند، اما اگر سایتی بتواند از زیر بار سنگین این استانداردها بالا بیاید، مطمئنا جایگاه خوبی در گوگل پیدا خواهد کرد. انجام خواهد داد.

  • سایت خود را به روز کنید

اگرچه نمی توان انتظارات گوگل را به طور دقیق شناسایی کرد، اما یکی از راه هایی که می توان برای ارتقای استانداردهای سایت استفاده کرد، به روز رسانی سایت و پرداختن به مقالات قدیمی است.

برای انطباق با این ویژگی جدید به‌روزرسانی اصلی Google، بهتر است در صورت امکان مقالات قدیمی خود را به‌روزرسانی کنید. اگر اطلاعات جدیدی در مورد موضوع مقاله دارید یا تغییراتی در موضوع آن ایجاد شده است، بهتر است آن را به روز کنید.

جالب است بدانید وقتی گوگل سایت شما را بررسی می کند، به سایر مطالب شما از جمله محتوای قدیمی نگاه می کند و بر اساس آن رتبه شما را تعیین می کند.

نتیجه

به طور کلی، هنگامی که گوگل در اطلاعیه های خود اعلام می کند که به روز رسانی جدیدی را برای هسته گوگل خود منتشر می کند، باید به طور خودکار بدانید که رتبه سایت شما ممکن است بالا یا پایین برود.

بدیهی است که اگر کیفیت محتوای شما به استاندارد گوگل نزدیکتر باشد، با تغییرات آپدیت اصلی جدید گوگل راحت تر می توانید خود را به روز کنید و کیفیت محتوای سایت شما پایین تر باشد یا از روش های غیر طبیعی استفاده کنید. رتبه سایت خود را افزایش دهید، احتمال افت رتبه شما بیشتر خواهد شد

به یاد داشته باشید که محتوای سایت شما نباید کپی از همان مطالب سایت ها و منابع دیگر باشد و اگر چیزی متفاوت برای ارائه ندارید، گوگل در پیشنهادات خود شما را به کاربران خود معرفی نخواهد کرد.

به یاد داشته باشید که برای موفقیت در برآورده کردن انتظارات گوگل، نمی توانید مانند قبل تیک بزنید و فقط روی چند فاکتور سئو تمرکز کنید. گوگل مشخص نمی کند که چه فاکتورهایی با هر به روز رسانی اصلی گوگل ملاک آن هستند و شما باید دائماً کیفیت سایت خود را در حد یکسان نگه دارید.

به یاد داشته باشید که سایت شما نباید برای مدت طولانی به روز شود. هر چه سایت و s شما کمتر باشد سرعت بارگذاری اگر کمتر به روز رسانی کنید، گوگل در آپدیت های خود به شما نمره منفی می دهد.

و در نهایت به یاد داشته باشید که خلاص شدن از شر پنالتی های گوگل غیرممکن نیست و فقط باید از قدرت خود برای بهبود کیفیت محتوای خود استفاده کنید تا اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده اید با آب و هوا جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید