به نوع بک لینک ها خیلی دقت کنید! قسمت دوم


وقتی صحبت از بهبود دید یک وب سایت می شود، چیزهای کمی به اندازه ایجاد لینک مهم هستند. در واقع، لینک ها اغلب به عنوان نان و کره سئو در نظر گرفته می شوند. دلیل آن این است که موتورهای جستجو از پیوندها برای خزیدن در وب و درک چگونگی ارتباط وب سایت ها با یکدیگر استفاده می کنند.

اهمیت لینک بیلدینگ

امروزه بیش از یک میلیارد وب سایت فعال در اینترنت وجود دارد. هر یک از این وب سایت ها در حال رقابت برای جلب توجه از یک مجموعه از کاربران اینترنت هستند. این رقابت زیادی است.

برای متمایز شدن از سایرین، وب سایت شما باید در نتایج جستجو قابل مشاهده باشد. و برای اینکه در نتایج جستجو قابل مشاهده باشید، به لینک نیاز دارید.

پیوندها را به عنوان رای در نظر بگیرید. هرچه رای (لینک) بیشتری داشته باشید، وب سایت شما از نظر گوگل محبوب تر است. و هر چه وب سایت شما محبوب تر باشد، در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

به عبارت دیگر، لینک ها مانند رگ حیاتی سئوی وب سایت شما هستند. آنها برای بالا بردن رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ضروری هستند.

اما همه لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند. در واقع، کیفیت لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند در واقع مهمتر از کمیت آن است.

لینک های وب سایت های با کیفیت بالا وزن بیشتری نسبت به لینک های وب سایت های با کیفیت پایین دارند. دلیلش این است که گوگل لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت را به‌عنوان تأییدیه مشاهده می‌کند. منطق به این صورت است: اگر یک وب سایت مرتبط و محبوب است، باید به این دلیل باشد که محتوای ارزشمندی ارائه می دهد. بنابراین، اگر آن وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهد، آن وب سایت نیز باید محتوای ارزشمندی ارائه دهد.

از سوی دیگر، لینک های وب سایت های با کیفیت پایین اغلب به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شوند. این به این دلیل است که گوگل می‌داند که بسیاری از وب‌سایت‌های بی‌کیفیت از تکنیک‌های مشکوک برای افزایش مصنوعی محبوبیت پیوند خود استفاده می‌کنند، مانند مزارع پیوند و خرید لینک.

بنابراین، اگر می خواهید وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، به لینک هایی با کیفیت بالا نیاز دارید.

انواع لینک

دو نوع لینک وجود دارد:

پیوندهای انجام دهید: اینها رایج ترین انواع پیوندها هستند. پیوند do-follow پیوندی است که در امتداد آب پیوند (یعنی قدرت رتبه‌بندی) به وب‌سایتی که به آن پیوند می‌دهد منتقل می‌شود.

پیوندهای بدون دنبال کردن: اینها پیوندهایی هستند که در کنار آب پیوند عبور نمی کنند. به عبارت دیگر، آنها به وب سایتی که پیوند می دهند کمک نمی کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

در بیشتر موارد، شما می خواهید پیوندهای شما پیوندهای انجام-فالو باشند. دلیلش این است که لینک های do-follow لینک هایی هستند که برای سئو مهم هستند.

با این حال، مواقعی وجود دارد که لینک های بدون دنبال کردن نیز می توانند مفید باشند. به عنوان مثال، اگر از یک وب سایت با کیفیت بالا پیوندی دریافت می کنید که معمولاً به وب سایت های صنعت شما پیوند نمی دهد، آن پیوند همچنان ارزشمند خواهد بود، حتی اگر یک پیوند بدون دنبال کردن باشد.

به طور کلی، با این حال، شما باید بر روی دریافت لینک های انجام فالو تمرکز کنید.

تکنیک های لینک سازی

راه های مختلفی برای دریافت لینک های باکیفیت به وب سایت شما وجود دارد. برخی از موثرترین تکنیک های لینک بیلدینگ عبارتند از:

وبلاگ نویسی مهمان: این زمانی است که شما یک پست وبلاگ برای وب سایت دیگری در صنعت خود می نویسید. در ازای مقاله خود، شما معمولاً باید a

دیدگاهتان را بنویسید