تست سئو – بازاریابی محتوا


1- پست ها به گروه های کنترل نیاز دارند

یکی از مواردی که متاسفانه در سئو وجود دارد این است که شما یک تست را در یک صفحه انجام می دهید و بعد از انجام آن تست، آن را در بقیه صفحات وب سایت خود اعمال می کنید و منتظر می مانید تا چند ماه دیگر آن را ببینید. در آینده چه اتفاقی می افتد و شما نمی دانید در آینده چه اتفاقی برای سایت شما می افتد و نمی دانید که آیا این تست ها به پیشرفت وب سایت شما کمک می کند یا خیر؟ اگر نمی توان در مورد این موارد نتیجه گیری دقیقی انجام داد، در دنیای سئو افزایش تعداد لینک ها ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، مثلاً رتبه رقبای شما کاهش یافته یا قدرت وب سایت و دامنه شما در به طور کلی، ورودی های زیادی برای این مشکل وجود خواهد داشت. به همین دلیل گفته می شود که نیاز به گروه های کنترل ضروری است. وقتی در این آزمون شرکت می کنید، فکر می کنید که به هدف مناسبی خواهید رسید. ممکن است تست های شما در دستیابی به این هدف موثر بوده باشد یا به مواردی دست یافته باشید، اما آنچه اهمیت ویژه ای دارد رتبه شما در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل است.

2- هر تست باید چندین بار تکرار شود

هر تست سئو باید چندین بار تکرار شود و این تست ها بهتر است در صفحات مختلف تکرار و انجام شوند، فراموش نکنید که تغییرات خود را اعمال کنید. گرفتن نتایج یکسان در هر بار انجام این آزمایش، اطمینان حاصل می کند که تغییرات ایجاد شده به درستی انجام شده است.

3- رتبه وب سایت باید بخشی از آزمون باشد نه کل آزمون

در واقع لازم به ذکر است که رتبه وب سایت باید جزئی از آزمون باشد نه کل آزمون، بازدید از سایت و افزایش بازدید ارگانیک نیز معیارهایی هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، اما مهمترین آنها همانطور که می دانید ، رتبه سایت است. این شما هستید

دیدگاهتان را بنویسید