سئو سایت فروش طلا – بازاریابی محتوا


ما می دانیم که گوگل از یک سری معیارها برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند تا رتبه آنها را بهبود بخشد. حال باید این معیارها را بشناسیم تا بتوانیم روی آنها تمرکز کنیم و سئوی سایت طلافروشی را به خوبی انجام دهیم و در نهایت بتوانیم اعتماد کاربران خود را برای رسیدن به رتبه هایی که مد نظر داریم جلب کنیم. در زیر این معیارها را توضیح داده ایم.

1_ ابتدا قدرت سئوی خود را بررسی کنید:

قبل از اینکه سایت فروش طلای خود را راه اندازی کنید، باید یک نمای کلی از موقعیت فعلی خود داشته باشید، یعنی در کلمات کلیدی مورد علاقه خود، جایی که هستید و می خواهید به کجا برسید، مقدار فعلی ورودی گوگل و مواردی مانند اینها. همه انواع در این بخش گنجانده شده است، بنابراین اولین قدم برای سئو سایت فروشگاه طلا، بررسی قدرت فعلی شما است.

2- تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید:

همانطور که قبل از تحقیق و به دست آوردن اطلاعات لازم برای شروع سئو، نوشتن مقاله دانشگاهی خود را شروع نمی کنید، ابتدا باید در مورد کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید، تحقیقات کلی انجام دهید. ابزارهایی که در این زمینه وجود دارد به شما کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و میزان جستجوی آنها را برای روزها و ماه ها کشف کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا برای شما مفید است یا خیر.

همانطور که گفته شد بهتر است ابتدا محدوده کاری خود را مشخص کنید این یکی از مهمترین موضوعات در این زمینه است که می تواند کار سئو را بسیار آسان کند. برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ابتدا برنامه ریز صفحه کلید را وارد کنید و سپس کلماتی را که فکر می کنید برای شما مفید هستند را وارد کنید تا این ابزار کلمات مشابه آنها را به اضافه میزان جستجوی آنها در ماه به شما نشان دهد و سپس همه در یک برای جمع آوری نکنید استفاده بعدی

دیدگاهتان را بنویسید