محتوای همیشه سبز جذاب ترین ایده ها برای محتوای سبز یا محتوای همیشه سبز


اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تازگی شروع به تولید محتوا و تولید محتوا برای وبلاگ ها یا شبکه های اجتماعی مختلف کرده اید، باید محتوای همیشه سبز (محتوای همیشه سبز) شنیدم

محتوای سبز به محتوایی اطلاق می شود که پیر نمی شود یا در دوره های زمانی مختلف پیر نمی شود.

فرض کنید در وب سایتی مقاله ای آموزشی در مورد نحوه نصب ویندوز 10 نوشته اید، در زمان های مختلف هر کاربری که مقاله آموزشی شما را در فضای مجازی مطالعه می کند می تواند با استفاده از این مقاله ویندوز 10 را روی کامپیوتر نصب کند. کسی خودش آن را نصب می کند، چنین محتوایی که به زمان، مکان یا شرایط اجتماعی بستگی ندارد، محتوای سبز نامیده می شود.

برای آشنایی بیشتر با اصطلاح محتوای سبز تا پایان این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای سبز برای جذب ترافیک بیشتر برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی در بازه های زمانی مختلف استفاده می شود.

یکی از مشکلات عدیده افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند این است که وقتی محتوا را در یک وب سایت یا شبکه اجتماعی منتشر می کنند، نیاز به بروز رسانی محتوا و افزودن مطالب جدید در بازه های زمانی مختلف دارند. ، اما همانطور که می دانید، انجام این کار می تواند زمان زیادی را از یک نویسنده محتوا بگیرد.

اما یک مزیت مهم محتوای همیشه سبز این شما هستید محتوای منحصر به فرد و شما یک بار محتوای کاربرپسند می نویسید و آن محتوا نیازی به به روز رسانی یا تغییر در طول زمان ندارد و همیشه می تواند ترافیک را به وب سایت یا پلت فرم اجتماعی شما هدایت کند.

به عنوان مثال یک مقاله آموزشی در مورد نحوه پرورش قارچ در خانه بنویسید، مقاله فوق می تواند برای مدت طولانی ترافیک مورد نظر را برای شما به ارمغان بیاورد به شرطی که به صورت کاربر پسند و مطابق با آخرین به روز رسانی موتورهای جستجو نوشته شده باشد. بودن

محتوای همیشه سبز میتوانست باشد تولید محتوای متنی باشد و به عنوان تولید محتوای ویدیویی و ویدئو، اما همانطور که می دانید، ایجاد محتوای ویدئویی و گرافیکی برای مخاطب جذاب تر است، به خصوص در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام که بر اساس تولید محتوای اینستاگرام این بر اساس محتوای ویدئویی و گرافیکی است.

محتوای همیشه سبز چیست؟

نمونه ای از محتوای همیشه سبز

برای درک مفهوم محتوای سبز چند نمونه از مطالب را در قسمت زیر قرار داده ایم تا بتوانید تفاوت محتوای سبز و سایر مطالب را بهتر درک کنید.

1- در این مقاله آموزشی قصد داریم شما را با آموزش تعمیر پکیج و رادیاتور آشنا کنیم. همانطور که می دانید پکیج و رادیاتور در فصل زمستان نیاز به سرویس و تعمیر اولیه دارند به همین منظور در این مقاله آموزشی فیلمی کاربردی در اختیار شما قرار می دهیم که شما را با تعمیرات تخصصی انواع ایرانی و ایرانی آشنا می کنیم. بسته های خارجی

2- قیمت دلار باز هم تغییرات زیادی را در بازار ایران تجربه کرد که با آغاز روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، نرخ دلار در بازار با کاهش چشمگیری مواجه شد.

3- یکی از مشاغلی که تقریباً در هر واحد تجاری مورد نیاز است حسابداری است و هر شرکت یا سازمانی باید یک یا چند حسابدار حرفه ای را برای انجام امور حسابداری این مجموعه ها استخدام کند و همانطور که می دانید حسابداری یکی از پردرآمدترین هاست. مشاغل در ایران

4- در این مقاله آموزشی قصد داریم آموزش کار با نرم افزار فتوشاپ 2021 را به شما ارائه دهیم، در این مقاله آموزشی یاد می گیرید که با ابزارهای مختلف فتوشاپ نسخه 2021 به خوبی کار کنید و با ایجاد هر گونه لوگو، بنر و کارت ویزیت، آن را طراحی کنید.

با توجه به مثالی که بیان شد، مقاله اول که در مورد آموزش تعمیر پکیج و رادیاتور است را می توان محتوای سبز دانست زیرا تعمیرات پکیج و رادیاتور موضوعی نیست که در بازه های زمانی مختلف دستخوش تغییرات زیادی شود و هر کاربری در هر پس از مطالعه این مقاله می تواند با استفاده از آن انواع پکیج و رادیاتور را تعمیر کند.

اما برخلاف مقاله اول، مقاله دوم پایه است تولید محتوا هنگام بحث در مورد هزینه دلار نمی توان آن را محتوای سبز در نظر گرفت.

زیرا این محتوا هر لحظه ممکن است دستخوش تغییرات زیادی شود و نویسنده ای که این محتوا را در یک وب سایت یا شبکه اجتماعی منتشر کرده است باید دائما محتوای متنی آن را به روز کند و تغییر دهد.

مقاله سوم که در مورد تعریف رشته حسابداری و شغل حسابداری بود را نیز می توان محتوای سبز دانست و از آنجایی که حسابداری یکی از مشاغل پرطرفدار است، این مقاله می تواند ترافیک زیادی را برای وب سایت شما به همراه داشته باشد. آنها دارند

در ماده 4 که در مورد آموزش فتوشاپ نسخه 2021 صحبت شده است، این مقاله تنها در مدت یک سال می تواند مخاطب داشته باشد و در سال های بعد که نسخه های جدید این نرم افزار معرفی می شود، طبیعتا محتوای این مقاله برای شما جذاب نخواهد بود. کاربران، بنابراین من نمی توانم آن را به عنوان یکی در نظر بگیرم محتوای همیشه سبز تعریف شده است

یادداشت مهم: هنگام نوشتن محتوای سبز، باید تدوین استراتژی محتوا خود را به گونه ای تنظیم کنید که محتوای ارائه شده متناسب با نیازهای مخاطب هدف شما باشد، که این محتوا همیشه برای کاربر و مخاطب هدف شما در بازه های زمانی مختلف به اندازه کافی جذاب باشد، برای این کار باید بتوانید بهترین منابع برای تولید محتوا استفاده کنید

نمونه ای از محتوای همیشه سبز

ایده های جالب برای محتوای همیشه سبز

بنابراین شما می توانید محتوای سبز یا همان محتوای همیشه سبز آن را در اختیار کاربران خود قرار دهید و با کمک آن سئوی وب سایت یا پلتفرم های اجتماعی خود را افزایش دهید، بهتر است روی موضوعاتی تمرکز کنید که همیشه مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

در بخش بعدی نمونه هایی از این موضوعات را ارائه می کنیم:

  • مقالات آموزشی (به ویژه فیلم ها و فیلم های آموزشی)
  • مقالات تاریخی
  • محتوای فعلی و جدید که در آینده توسط بسیاری از کاربران استفاده خواهد شد، به عنوان مثال موضوعات IT مانند بحث Google Discover
  • راهنمای تعمیر و استفاده از وسایل خاص (مانند وسایل برقی، گرمایشی، سرمایشی)
  • مقالاتی برای معرفی حرفه های محبوب (کامپیوتر، حسابداری و …)
  • استفاده كردن بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا
ایده های جالب برای محتوای همیشه سبز

نحوه ایجاد محتوای سبز

راه حل های اصلی که می تواند به شما در ایجاد و تولید محتوای سبز کمک کند استفاده از منابع مفید و کاربردی، آموزش مکتوب در موضوعات مختلف، استفاده از نرم افزارهای تولید محتوا و تحقیق و بررسی لازم در مورد نیازهای مخاطبان هدف از جمله موارد کلیدی است. نکاتی که می توانند در ارائه محتوای سبز و کاربردی به شما کمک کنند.

البته می توانید از روش های ارتباطی مشخص شده در وب سایت استفاده کنید atgo در هر زمان از شبانه روز با بهترین کارشناسان یک شرکت تولید محتوا در تهران تماس بگیرید و مشاوره رایگان در مورد نحوه ساخت دریافت کنید محتوای همیشه سبز از آنها دریافت کنید.

همچنین می توانید با واحد آموزش شرکت تماس بگیرید atgo در کلاس های حضوری و آنلاین تولید محتوای آموزشی از صفر تا صد من شرکت می کنم

این کلاس ها در دو کلاس دولتی و خصوصی برگزار می شود، در حالی که در پایان دوره آموزشی تولید محتوا همچنین گواهینامه فنی و حرفه ای معتبر به شما ارائه می شود.

سوالات متداول در مورد محتوای سبز؟

هدف از محتوای سبز چیست؟

مهمترین هدف ارائه محتوای سبز یا محتوای همیشه سبز اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت یا بستر اجتماعی مورد نظر جذب کنید که در نهایت می تواند منجر به فروش بیشتر و برندسازی مجموعه شود.

تفاوت محتوای سبز با محتوای دیگر چیست؟

تفاوت اصلی بین محتوای همیشه سبز و یکی دیگر از مطالب این است که محتوای سبز به زمان، مکان، شرایط اجتماعی و … بستگی ندارد و این محتوا با داشتن اصول و قواعد مناسب تحلیل مخاطب می تواند همیشه برای کاربران جذاب باشد.

بهترین راه برای ارائه محتوای سبز چیست؟

بهترین و ساده ترین راهی که می تواند به شما در ارائه محتوای سبز کمک کند، شناخت دقیق نیازهای مخاطب و تحقیق در مورد نیازهای اولیه آنهاست.
برای آموزش بهتر در این زمینه یک مقاله کاربردی در وب سایت ارائه می دهیم semrush.com ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید