نحوه صحیح تنظیم، خواندن و استفاده از Google Analytics 4


از اول جولای، تعطیلی رسمی یونیورسال آنالیتیکس (UA) در راه است – اما آیا آماده‌اید؟

آیا کسب و کار شما شروع به مهاجرت به Google Analytics 4 (GA4) کرده است؟

با ورود GA4 مجموعه‌ای از معیارهای داده جدید، گزارش‌دهی قوی‌تر و ویژگی‌های اطلاعاتی پیش‌بینی‌کننده ارائه می‌شود که می‌خواهید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

به وبینار آتی ما بپیوندید که در آن به بررسی نحوه پیمایش رابط کاربری جدید GA4 می پردازیم تا بتوانید مطمئن شوید که کسب و کارتان راه اندازی شده و آماده راه اندازی است.

درو بلومنتال، بنیانگذار و مدیرعامل Digital Drew SEM، به شما نشان می دهد که چگونه از پیشنهادات جدید هیجان انگیز GA4 حداکثر بهره را ببرید و از آنها برای بهبود عملکرد آنلاین خود استفاده کنید.

همچنین می‌آموزید که چگونه مطمئن شوید که تبدیل‌های GA4 تنظیم، وارد شده به Google Ads، و شامل اطلاعات جمعیتی هستید.

در این جلسه زنده، نحوه مهاجرت موفقیت آمیز به GA4 را به روش های زیر کشف کنید:

  • مرحله 2: نحوه خواندن گزارش های GA4 را بیاموزید. هنگام انتقال به Google Analytics 4، کمی منحنی یادگیری برای درک کامل گزارش های جدید وجود دارد. برای نگاهی دقیق به نحوه تفسیر گزارش ها در GA4، در وبینار ثبت نام کنید.
  • مرحله 3: تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها در GA4. بنابراین شما داده های مورد نیاز خود را در GA4 جمع آوری کرده اید – حالا چه؟ در این وبینار، شما را از طریق بهترین راه‌ها برای اعمال این اطلاعات برای ارتقاء سطح استراتژی و حرکت رو به جلو راهنمایی می‌کنیم.

تغییر می تواند سخت باشد، اما با عقب افتادن، آن را برای خود سخت تر نکنید.

اگر می‌خواهید عملکرد بهتری از رقبای خود داشته باشید و انتقال خود را تا حد امکان روان انجام دهید، باید ویژگی‌های جدید GA4 را یاد بگیرید.

برای درک بهتر نحوه عملکرد Google Analytics 4 و کسب و کار شما آماده هستید؟

اطلاعاتی را که در این جلسه به اشتراک می گذاریم از دست ندهید – هم اکنون ثبت نام کنید!

نمی توانید وبینار زنده را انجام دهید؟ به هر حال ثبت نام کنید و ما یک قطعه ضبط شده را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید