cloaking در سئو چیست؟ – گلدلینک


معرفی

Cloaking یکی از تکنیک های سیاه سئو است که برای فریب دادن موتورهای جستجو استفاده می شود. این تکنیک از یک الگوریتم پیچیده استفاده می کند تا به کاربران و موتورهای جستجو نشان دهد که دو محتوای مختلف در دسترس هستند، در حالی که در واقع صفحات نشان داده شده به موتورهای جستجو با صفحات نشان داده شده به کاربران متفاوت است.

نحوه عملکرد cloaking در سئو

در واقع، مبهم سازی به دو نوع مختلف محتوا دسترسی دارد. یکی برای موتورهای جستجو و دیگری برای کاربران عادی. این محتوای متفاوت ممکن است شامل کلمات کلیدی پنهان، صفحات وب پنهان، محتوای غیرقابل دسترس یا تبلیغات فریبنده باشد.

هدف از cloaking در بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو چیست؟

هدف اصلی مبهم سازی بهبود رتبه صفحه وب در موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی پنهان و کاهش پرش کاربران به دلیل محتوای نامناسب صفحه است. با این حال، استفاده از cloaking برخلاف قوانین جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی غیرقانونی است و می تواند به طور جدی بر رتبه صفحه شما تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه ضرر بیشتری برای بهبود رتبه وب سایت شما ایجاد کند. بهترین راه برای بهبود رتبه وب سایت استفاده از روش های سئو کلاه سفید و در نهایت از روش های سئو کلاه خاکستری برای اطمینان و رعایت قوانین موتور جستجو است.

با توجه به بخش هرزنامه گوگل، این روش به راحتی توسط گوگل پیدا می شود (اگر مبهم سازی شما ساده باشد.)

یک مثال واقعی پنهان کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنهان کاری در سئو می توان به مثال زیر اشاره کرد:

ما محتوای سئوی خود را به Googlebot برای اهداف پر کردن کلمات کلیدی نشان می‌دهیم، اما محتوای سئوی کاملاً انسانی را به کاربر نشان می‌دهیم.

از cloaking استفاده کنیم یا نه؟

سئو cloaking یکی از تکنیک های کلاه سیاه سئو است، توصیه می شود این تکنیک را در سایت واقعی خود تست نکنید، ممکن است گوگل با الگوریتم های پیشرفته خود ارسال کند.

درخواست بازیابی دو کپی یا حتی بیشتر از محتوا و سند وب خود را با عوامل کاربری مختلف.پنهان کاری این روشی است که توسط وب مترهای بزرگ استفاده می شود

اما با روش های مختلف.

نتیجه

گلدلینک در این مقاله به طور کامل یکی از روش های سیاه را برای شما شرح داده است، استفاده از مبهم سازی، در صورتی که اطلاعاتی در مورد پیچیدگی الگوریتم استفاده شده در روش مبهم سازی شما

اگر پیچیده باشد، احتمال زیادی وجود دارد که گوگل آن را شناسایی و ردیابی نکند.

دیدگاهتان را بنویسید