آروا; قطب تولید کننده انواع اینورتر جوشکاری، ابزار برقی و شارژی در منطقه


نمایندگان یک کارخانه ابزار سازی چینی از تمامی بخش ها و واحدهای کارخانه بازدید کردند و کارخانه را به عنوان مرکز تولید انواع اینورتر جوشکاری، ابزارآلات برقی و باتری در منطقه با امکان صادرات به سایر کشورها مشاهده کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت در زمینه فروش ارزان; پس از هماهنگی و مشاوره با واحد فروش شرکت ارزان قیمت، مدیران پروژه کارخانه ابزار چینی وارد ایران شدند و با حضور در کارخانه ارزان قیمت، از نزدیک با فرآیند تولید اینورترهای جوشکاری و برق و برق آشنا شدند. ابزارآلات باتری و نحوه برنامه ریزی آنها با تولید آشنا شدند و فروش ارزان قیمت را به عنوان یک کارخانه بزرگ منظم تولید کننده محصولات باکیفیت معرفی کردند.

خطوط تولید پیشرفته و استفاده از تجهیزات پیشرفته در فرآیند تولید و استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته مانند رنگ آمیزی بدنه و شاسی اینورتر، دستگاه برش لیزری، دستگاه پرس، خط تولید برد و فیکسچر و آزمایشگاه مرجع برای آنها بسیار جذاب است. بود. سیستم بسته بندی محصولات و برنامه ریزی سفارش انبار و کارخانه از دیگر مواردی بود که مورد توجه نمایندگان چین قرار گرفت

مدیران پروژه شرکت ابزارسازی چینی کارخانه ارزان قیمت را با کارخانه های بزرگ تولید ابزار در دنیا مقایسه کردند و گفتند کارخانه ارزان قیمت از نظر نرم افزاری و سخت افزاری همانند کارخانه های بزرگ است که با آنها سازگاری دارد. امکانات و ماشین آلات پیشرفته آنها مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می کنند.

یکی دیگر از دپارتمان هایی که بسیار مورد توجه نمایندگان چین قرار گرفت، واحد کنترل کیفیت QC بود که بر تولید و تولید محصولات در تمامی مراحل نظارت و ارزیابی می کند و در نهایت محصول تضمین شده با کیفیت از خط تولید برای مصرف خارج می شود. تامین کننده می تواند با اطمینان در کار خود از محصولات تولید شده توسط شرکت ارزان قیمت استفاده کند.

یکی از برنامه های مهمی که در این بازدید صورت گرفت، ثبت سفارشات بیشتر، گسترش همکاری های دوجانبه در تمامی بخش ها و همچنین رفع مشکلات سفارش مواد اولیه بود که در بین مدیران ارشد فروش ارزان قیمت و مدیران دستگاه های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پروژه های کارخانه چین و مبادله انجام شد.

نمایندگان این شرکت چینی حدود پنج سال پیش از این شرکت ارزان قیمت بازدید کردند و این میزان رشد و توسعه در آن بازه زمانی برای آنها بسیار تعجب آور بود. با توجه به ظرفیت کارخانه و ماشین آلات مجهز و پیشرفته اعلام کردند که در آینده ای نزدیک فروش ارزان می تواند قطب تولید انواع اینورتر جوشکاری، ابزار آلات برقی و باتری در منطقه و به عنوان بزرگترین صادرکننده ابزار، نقش مهمی در توسعه دارد

به این پست امتیاز دهید

بازدید: 104 بازدید
دسته: مقالات
تاریخ: 30 آوریل 2024
به اشتراک بگذارید:





دیدگاهتان را بنویسید