راهنمای خرید اسلحه + 6 نکته مهم که باید بدانید


هر وسیله یا وسیله ای که اختراع می شود به دلیل افزایش حس راحتی و به دلیل ضرورت است. تفنگ اسپری دقیقاً توسط نقاش اختراع شد و پس از مدتی به شکل امروزی به اشکال مختلف در بازار فروخته شد. حال سوال من این است که آیا می دانید کدام مدل تفنگ برای شما مناسب است؟ اگر اطلاعاتی در مورد آن ندارید، ما یک مقاله در مورد آن می خواهیم راهنمای خرید تفنگ برقی اجازه دهید قبل از خرید این ابزار، تمام نکات را به شما بگوییم.

مشاهده مطالب…

سوئیچینگ

انواع اسلحه از نظر منبع تغذیه

تفنگ مانند بسیاری از ابزارها، آنها به روش های مختلفی دسته بندی می شوند. یکی از این روش ها بر اساس منبع تغذیه است.

تفنگ بادی

این تفنگ از فشار هوا برای رهاسازی رنگ استفاده می کند.

تفنگ برقی

در این تفنگ رنگ توسط برق، سیلندر، موتور و پیستون از نازل خارج می شود.

تفنگ باطری

تنها تفاوت این تفنگ با تفنگ برقی این است که نیازی به سیم برق ندارد و دستگاه فقط با باتری کار می کند.

تفنگ بدون هوا

هنگام استفاده از هوا به دلیل عدم مهارت نقاش حباب هایی روی سطح ایجاد می شود اما با تفنگ بدون هوا این حباب ها ایجاد نمی شود و غلظت رنگ بیشتر می شود. در این تفنگ ها از پمپ هیدرولیک استفاده شده است.

انواع اسلحه بر اساس نوع تانک

تفنگ سیفون همانطور که از نامش پیداست قابلیت پاشیدن رنگ را با مکش رنگ به داخل مخزنی که اساساً در زیر محصول قرار دارد دارد. سپس سمپاشی با فشار هوا و با استفاده از یک سری تفنگ انجام می شود. در این تفنگ هم از هوای محیط و هم از روزنه منبع برای تامین هوای مکش استفاده می شود.

تفنگ فشار

مخزن این تفنگ قابل جدا شدن یا وصل شدن است و در اثر فشار داخل مخزن رنگ بالا می رود. از این تفنگ برای پاشش رنگ های جامد استفاده می شود.

تفنگ سیفون جاذبه

در این تفنگ مخزن در بالای دستگاه و اکثراً با زاویه 45 درجه نصب می شود تا هم برای سطوح عمودی و هم برای سطوح مسطح قابل استفاده باشد و رنگ به راحتی تحت تأثیر نیروی جاذبه از سری تفنگ پاک می شود و کمی بیشتر. قدرت مکش از این نوع تفنگ در رنگ آمیزی چوب و ماشین و … استفاده می شود. استفاده می شود

انواع اسلحه بر اساس نازل

نازل ها با توجه به حجم کاری خروجی به سه حالت زیر تقسیم می شوند.

  • نوک شلنگی
  • اتصالات شیلنگ توخالی
  • نازل جریان صاف

انواع تفنگ بر اساس رنگ پاششی

اسپری رنگ تفنگی با دو قابلیت HVLP و LVLP. در سیستم HVLP، ذرات با سرعت کمتری منتقل می شوند و به دلیل شکل لوله ها که بزرگتر هستند، غلظت رنگ و میزان ذرات رنگ روی آن. سطوح بالاتر هستند در این تفنگ می توانید از توربین و کمپرسور هوا استفاده کنید.

کاربرد تفنگ

هرجا صحبت از رنگ آمیزی می شود، پای تفنگ هم وسط است. نوع تفنگ مورد استفاده به نوع سطح و سطح تمیزی مورد انتظار شما بستگی دارد.

  • برای نقاشی ساختمان و دکوراسیون داخلی
  • نقاشی اجسام و مبلمان چوبی
  • رنگ آمیزی ماشین، دوچرخه، موتور سیکلت
  • موتورخانه بنگاه های صنعتی، کشتی
  • پاشیدن مواد ضدعفونی کننده
  • رنگ آمیزی فلزات و نرده ها

مزایا و معایب استفاده از تفنگ

قبل از اینکه بخواهید تفنگ بخرید باید مزایا و معایب آن را بشناسید تا در صورت خرید این وسیله بتوانید هزینه آن را بپردازید. اولین مزیت عمده خرید تفنگ این است که می توانید سریعتر با تفنگ رنگ آمیزی کنید.

البته میزان استفاده از رنگ بستگی به مهارت هنرمند دارد و در رابطه با کیفیت نقاشی و مشکل حمل و نقل نیز باید توجه داشته باشید که ترجیح می دهید خودکار در دست بگیرید یا خودکار. . یک ابزار دو تا سه کیلوگرمی البته فراموش نکنید که در صورت استفاده مداوم از خودکار، احتمال خستگی و افت کیفیت نقاشی وجود دارد.

راهنمای خرید اسلحه

بدون مقدمه از صفر تا صد نکته برای خرید تفنگ برقی را به شما می گوییم. ابتدا مشخص کنید که قصد رنگ آمیزی آن را با چه سطح و ابعادی دارید. اگر حجم کار زیاد است بهتر است از اسلحه های بدون تانک استفاده کنید تا مجبور به حمل تانک سنگین نباشید و تصویر شما وسط کار قطع نشود و البته از همه مهمتر یکنواختی کار شما نقض نمی شود. از تفنگ بادی می توان برای رنگ آمیزی ساختمان، اتومبیل و چوب نیز استفاده کرد.

اندازه و وزن دستگاه

در راهنمای خرید اسلحه باید بدانید که اگر قصد حمل اسلحه را دارید حتما به ابعاد و اندازه آن توجه کنید تا متناسب با توانایی های شما باشد.

مخزن دستگاه

حجم مخزن دستگاه باید با توجه به سطوحی که رنگ می کنید انتخاب شود. البته اندازه مخزن ارتباط تنگاتنگی با قدرت و وزن دستگاه دارد زیرا هر چه ابعاد مخزن بزرگتر باشد قدرت و وزن دستگاه نیز بیشتر می شود. همچنین جنس مخزن باید مرغوب باشد تا به راحتی سوراخ نشود چه فلزی و چه پلاستیکی.

فیلتر داخلی

وجود فیلتر داخلی از ورود گرد و غبار محیط خارجی به خروجی رنگ جلوگیری می کند و همچنین هنگام تمیز کردن دستگاه با تمیز کردن فیلتر رنگ یکنواخت تری خواهید داشت.

چک کردن پیچ تنظیم خروجی رنگ

با این پیچ که در زیر مخزن و پشت تفنگ قرار دارد، می توانید میزان خروجی رنگ را با توجه به زمان و سطح خود تنظیم کنید.

پیچ تنظیم فشار باد

تنظیم فشار هوای کمپرسور در زمان خروج یکی از مواردی است که بسیار مهم است و در صورت لزوم بررسی وجود آن را فراموش نکنید.

تنظیم محدوده اسپری یا پرده رنگ

زمان انتشار رنگ بسیار مهم است، همگرایی و واگرایی شعاع اسپری رنگ بسیار مهم است و باید بررسی کنید که آیا برای شما امکان پذیر است یا خیر؟

اسلحه های ارزان قیمت

فروش ارزان دارای طیف گسترده ای از تفنگ های دیزلی، شید، کینتکس و رنگ است که می توان از آنها برای کنترل فشار هوا و حجم رنگ استفاده کرد. بدنه و مخزن این تفنگ ها از باکیفیت ترین مواد برای طول عمر بیشتر ساخته شده و می توان آنها را با انواع نازل ها نصب کرد. در صفحه محصولات ارزان می توانید انواع تفنگ ها را با مشخصات فنی هر مدل با اطلاعاتی که در این مقاله راهنمای خرید تفنگ برقی در اختیار شما قرار داده ایم و البته اطلاعات صفحه محصولات را مشاهده کنید.

کلمات ارزان قیمت:

شما با انواع اسلحه و راهنمای خرید اسلحه اسلحه های ارزان قیمت را معرفی کردیم. حالا حتی اگر قصد رنگ آمیزی خانه خود را دارید، می توانید با خیال راحت یک تفنگ مناسب تهیه کنید. برای خودت بگیر در صورت انتخاب اسلحه ارزان به یک نمایندگی ارزان قیمت مراجعه کنید و آنها را با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید