پیش بینی قیمت شیبا اینو/آیا افزایش قیمت ادامه دارد؟


به گزارش Invest Direct، آخرین وضعیت شیبا اینو این نشان می دهد که در هفته گذشته 13.5 درصد افزایش یافته است. این علیرغم کاهش 13 درصدی نسبت به ماه گذشته و در کل نسبت به سال گذشته است بازده 145 درصد ثبت شده است

سپس توسعه دهندگان شیبا بودجه هفته گذشته یک شبکه لایه سوم جدید اعلام شد، این سکه به روند مثبت خود ادامه داد و به احتمال زیاد تا چند روز آینده حرکت صعودی آن به شکل نوسانی ادامه خواهد داشت. همچنین با توجه به احتمال بازگشت قوی بازار در چند ماه آینده، پیش بینی می شود در میان مدت و بلندمدت افزایش چشمگیری داشته باشد. البته نمی توان در مورد پیش بینی قیمت شیبا اینو نظر نهایی داد.

وضعیت نهایی شیبا اینو چیست؟

این روزها به نظر می رسد نشانه هایی از روند رو به بهبود در شیبا اینو قابل مشاهده است؛ این ارز دیجیتال به طور بالقوه می تواند طی یک تا دو روز آینده حرکت های مثبتی برای جبران زیان های چند روز گذشته داشته باشد.

آشکارساز RSI پس از رسیدن به سطح 30 در روزهای قبل، دیروز به 50 سطح (رنگ بنفش) رسید که نشانه بازگشت حرکتی است که همچنان احتمال ادامه آن وجود دارد. فضای زیادی برای رشد بیشتر ایناهاش.

همزمان، میانگین 30 روز شیبا اینو (نارنجی) از روند نزولی خارج شده و به نظر می رسد آماده از سرگیری صعود خود به بالاتر از 200 روز (رنگ آبی) که نشانه دیگری از این است که روند صعودی که در آخر هفته گذشته آغاز شده است ممکن است هنوز به طور کامل به پایان نرسد.

اما چیزی که سرمایه گذاران را کمی نگران می کند این است حجم مسائل شیبا اینو هنوز هم پایین است، حدود 800 میلیون دلار، در مقایسه با بالاترین رقم 15 میلیارد دلاری در اوایل ماه مارس!

اما با همگرایی سطوح مقاومت (رنگ قرمز) و حمایت (رنگ سبز).این حجم کم می تواند در صورت بروز عوامل دیگر در چند روز آینده حرکتی قوی انجام دهد.

در روزهای اخیر الف انتقال بزرگ شیبا اینو چهارشنبه نیز شاهد یک مبادله چشمگیر به ارزش نزدیک به 80 میلیون دلار بود دو کیف پول ناشناس ما بودیم.

پیش بینی قیمت شیبا اینو/ افزایش قیمت ادامه دارد؟

این مبادله ممکن است ربطی به اخباری داشته باشد که توسعه دهندگان Shiba Ino آنها 12 میلیون دلار برای شبکه لایه 3 آینده خود جمع آوری کردند که بر حفظ حریم خصوصی تمرکز خواهد کرد.

شیباریوم لایه دو مش این شرکت تا به امروز بیش از 400 میلیون تراکنش را پردازش کرده است و همچنین میزبان 1.7 میلیون آدرس است. می تواند نوید آینده شیبا اینو بودن؛ سکه احتمالاً در کنار بازار گسترده تر به رشد پایدار باز می گردد.

ممکنه که قیمت شیبا اینو تا تابستان به 0.00004 دلار می رسد، اگر به این قیمت برسد، تا پایان سال شانس رسیدن به 0.00006 دلار را خواهد داشت.

البته باید در نظر داشت که تمامی پیش بینی های بازار ارزهای دیجیتال بر اساس آن است عدم قطعیت همراه است و به هیچ وجه نباید مبنای تصمیم گیری باشد. از آنجایی که این بازار بسیار خطرناک و فرار و ممکن است با کوچکترین اخبار و یا اقدامات غیرقابل پیش بینی نهنگ های بازار، این بازار مسیر دیگری را طی کند و بسیاری از افراد این بازار متحمل خسارات سنگینی شوند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارز دیجیتال Invest Direct بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیاز دارد دانش و تجربه کافی و. این گزارش Invest Direct صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هیچ نوع معامله ای به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید