آموزش افزایش رتبه الکسا سایت ( رتبه الکسا )


افزایش رتبه الکسا (رتبه الکسا) یکی از دغدغه های اصلی مدیران وب سایت ها و مدیران سایت است که در واقع هر چه رتبه الکسای شما کمتر باشد برای شما بهتر خواهد بود.

افزایش و ارتقای رتبه الکسا در ایران امری بسیار مهم و ضروری به خصوص برای وب سایت هایی است که تبلیغات و گزارش های زیادی دریافت می کنند. زیرا تبلیغ کنندگان در مرحله اول رتبه الکسای سایت را بررسی می کنند.

رتبه الکسا سایت خود را افزایش دهید

اما نگران نباشید، ما نحوه افزایش یا بهبود رتبه الکسا را ​​یاد خواهیم گرفت و تمام تکنیک های افزایش رتبه الکسا وب سایت را به شما خواهیم گفت.

الکسا چیست؟

الکسا یکی از سرویس های آمازون است که رتبه تمامی وب سایت های دنیا را تعیین می کند که ملاک رتبه بندی آن افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما می باشد.

رتبه الکسا در واقع مانند رتبه کنکور است، هر چه رتبه شما کمتر باشد برای شما بهتر خواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که رتبه الکسا یک سایت معیاری برای اعتبار آن نیست.

زیرا با روش های زیر می توانید رتبه الکسای خود را در کمترین زمان ممکن ارتقا دهید.

الکسا خدمات دیگری مانند تجزیه و تحلیل وب سایت و تحقیق کلمات کلیدی را نیز انجام خواهد داد که برای آن باید یکی از پلن های الکسا را ​​خریداری کنید.

برای دریافت اکانت یک ماهه می توانید به صفحه مراجعه کنید خرید اکانت الکسا نگاه کن

اما در هر صورت، اگر وب سایت شما خدمات خوبی ارائه دهد و کاربران شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد بپذیرند و سپس رتبه الکسا شما بهبود یابد، در نهایت می تواند شما را سودآور کند و به کسب و کار شما کمک کند.

راه هایی برای بهبود رتبه الکسا

افزایش بازدید سایت

تمامی مراحل افزایش و بهبود رتبه الکسا به افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما مربوط می شود. همانطور که گفتیم، هر چه تعداد بازدیدکنندگان سایت شما که نوار ابزار الکسا را ​​نصب کرده اند بیشتر شود، رتبه شما بهتر خواهد شد.

نوار ابزار الکسا چیست؟

نوار ابزار الکسا در واقع افزونه ای است که بر روی مرورگر شما نصب می شود و از طریق آن می توانید با یک کلیک ساده بر روی مرورگر خود رتبه الکسا تمامی وب سایت ها را مشاهده کنید.

اگر از فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده می کنید، می توانید به راحتی افزونه الکسا را ​​با استفاده از لینک های زیر در مرورگر خود نصب کنید:

افزونه الکسا را ​​برای کروم دانلود کنید

پسوند الکسا را ​​برای فایرفاکس دانلود کنید

در نهایت، اگر تعداد بازدیدکنندگان سایت شما از یک رایانه رومیزی (کامپیوتر یا لپ تاپ) که نوار ابزار الکسا نیز نصب شده است، افزایش یابد، رتبه شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

چگونه ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم؟

راه های مختلفی برای افزایش بازدید وب سایت وجود دارد که در این مقاله سعی کرده ایم ساده ترین و ارزان ترین راه ممکن را به شما آموزش دهیم.

به طور کلی، شما می توانید رتبه الکسای سایت خود را با ایجاد محتوای مرتبط، خرید بازدیدهای جعلی یا کلیک بر روی تبلیغات بهبود بخشید.

تولید محتوا (راهی مطمئن برای بهبود رتبه الکسا)

تولید محتوا روشی مناسب و کاملا اصولی و بدون دردسر برای بهبود رتبه الکسای شماست. ممکن است بپرسید تولید محتوا چگونه می تواند بر رتبه الکسای ما تأثیر بگذارد!

خیلی ساده! به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی آموزش YouTube را جستجو کنید، وب سایت ما در رتبه اول نتایج قرار می گیرد.

اگر شخصی این آموزش را جستجو کند و در این صفحه قرار گیرد و نوار ابزار الکسا را ​​در مرورگر خود نصب کرده باشد، طبیعتا رتبه الکسا ما را بهبود می بخشد.

تولید محتوا زمان زیادی می برد، اما اگر بتوانید نیازهای کاربر را با محتوای خود برآورده کنید، همیشه نتیجه خواهد داد.

به عنوان مثال، این مقاله در مورد نحوه افزایش رتبه الکسا به شما کمک می کند و اطلاعات شما را بهبود می بخشد و اگر تیم ما اطلاعات صحیحی را در اختیار شما قرار دهد و شما از محتوای ما رضایت کامل داشته باشید، پس از مدتی این محتوا به بالای نتایج گوگل خواهد رفت.

خرید نماهای جعلی (روش کلاه سیاه)

راه دیگر برای بهبود رتبه الکسا استفاده از بازدیدهای جعلی است. نرم افزارها و سایت های مختلف این سرویس را ارائه می دهند، اما شما باید ریسک استفاده از این کار را بپذیرید.

از آنجایی که الگوریتم های گوگل هر روز به روز می شوند و در صورت بازدید غیرعادی از سایت شما، ممکن است پس از مدتی صفحه مورد نظر جریمه شود.

اما با توجه به تجربه و تست های ما، اگر بتوانید با توجه به اطلاعات کنسول جستجوی سایت خود، بازدیدها را به درستی خریداری کنید، مشکلی پیش نمی آید! اما باز هم هیچ تضمینی نیست.

چگونه نماهای جعلی بدست آوریم؟

از این طریق می توانید از طریق نرم افزار IPTS یا سیستم های افزایش ترافیک ایرانی که در گوگل نیز موجود است، ترافیک خود را افزایش دهید.

برای دانلود نرم افزار APTS می توانید به این آدرس مراجعه کنید ارتباط نگاه کن

دوستان توجه داشته باشید که خطرات و استفاده از این نرم افزار کاملا به عهده خودتان خواهد بود و سعی کنید قبل از ارسال بازدیدهای جعلی به وب سایت خود از یک مشاور حرفه ای سئو کمک بگیرید.

سامانه های افزایش بازدید ایرانیان نیز کاملا مناسب است و سرویس بازدید یار نیز این خدمات را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. اما ما این سرویس را نه تایید می کنیم و نه رد می کنیم.

آیا رتبه الکسا قابل اعتماد است؟

الکسا رسما اعلام کرده است که امتیازات کاملاً تقریبی است و ممکن است سایتی با بازدیدهای جعلی رتبه خوبی کسب کند اما سایت معتبری نباشد.

الکسا معیارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد مانند:

با خرید اکانت ماهانه می توانید به این موارد و تمامی امکانات این سایت دسترسی کامل داشته باشید. اما به خاطر داشته باشید که آمار الکسا دقیق نیست، اما جمع آوری اطلاعات کلی در مورد رقبا می تواند مفید باشد.

روی تبلیغات کلیک کنید (آخرین فلش)

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک نوعی از تبلیغات هستند که به جای تبلیغات در یک وب سایت خاص از یک سرویس تبلیغاتی استفاده می کنند.

خدمات تبلیغاتی معمولاً با مجموعه ای از وب سایت ها همکاری می کنند و تبلیغات شما را در تمام یا بخشی از آن وب سایت ها ارسال می کنند.

به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما، درصدی از پولی که برای تبلیغ پرداخت کرده اید به وب سایت اصلی داده می شود، به همین دلیل به آنها تبلیغات کلیکی می گویند.

استفاده از این روش در گرفتن بازدید بسیار مفید است. اگر بودجه خوبی دارید و می خواهید به سرعت رتبه الکسای سایت خود را پایین بیاورید، می توانید از این روش استفاده کنید.

نتیجه:

امیدوارم این مقاله توانسته باشد به شما کمک کند! با توجه به تجربه شخصی سئو، سعی کنید همیشه از روش های سفید مانند ایجاد محتوای مرتبط و کاربر محور استفاده کنید.

زیرا گوگل همیشه به دنبال جلب رضایت مخاطبان است و اگر بتوانید دل مخاطب را به دست آورید اطلاعات بیشتری از گوگل دریافت خواهید کرد که باعث می شود رتبه الکسای شما به صورت کاملا ارگانیک ارتقا یابد.

اگر سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

و در آخر از شما دعوت می کنم مطالب من را در قسمت مطالعه کنید آموزش سئو بخوانش.

در کانال یوتیوب عضو شوید و ویدیوهای آموزشی را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید