خرید بک لینک pbn (پی بی ان) برای گرفتن نتیجه سریع

لینک PBN چیست؟

بک لینک PBN مخفف Private Blog Network است. در فرآیند سئو، لینک های خارجی بسیار مهم هستند، بنابراین برخی افراد روشی مستقیم برای دریافت لینک های با کیفیت از سایت های معتبر پیدا کرده اند. آنها دامنه هایی را پیدا کردند و خریدند که اعتبار خوبی کسب کرده اند، اما تاریخ انقضای دامنه فرا رسیده است و مدیر سایت نمی خواهد به استفاده از آنها به عنوان منبع ارجاع ادامه دهد.

به این ترتیب آنها تعدادی سایت با اعتبار خوب داشتند که خودشان مدیریت می کردند و به راحتی می توانستند هر از چند گاهی مطالب مرتبط با سایت خود را پست کنند و بک لینک بگیرند.

مزایای لینک سازی شبکه PBN

هدف از تصاحب وبلاگ ها یا سایت ها لینک سازی و هدف از لینک سازی سئو سایت است. وقتی تعداد لینک های یک سایت زیاد باشد به گوگل این پیام را می دهد که این وب سایت آنقدر مفید و جذاب است که سایت های دیگر به آن لینک داده اند.

بنابراین گوگل به این سایت امتیاز بهتری می دهد و آن را در لیست نتایج جستجو بالاتر قرار می دهد. اما چرا در بین تمام روش های لینک بیلدینگ، سئو گاهی اوقات این روش را برای بهبود رتبه سایت انتخاب می کند؟ در زیر به چند مورد از مزایای لینک سازی PBN خواهیم پرداخت.

کنترل دقیق منابع لینک بیلدینگ

در یک شبکه PBN، تمام وب سایت ها تحت کنترل شما خواهند بود. در نتیجه می توانید بک لینک های بی فایده بیشتری را حذف کنید یا در هر صفحه ای که می خواهید لینک بسازید.

استفاده از دامنه های معتبر و معاف

با روش PBN، به جای اینکه تلاش زیادی برای دریافت بک لینک از دامنه های معتبر انجام دهید، فقط باید دامنه های معتبر و معاف را جستجو کنید و به راحتی و بدون زحمت آنها را خریداری کنید تا بک لینک های ارزشمند زیادی برای سایت خود به دست آورید.

موقت اما موثر

در یک فصل یا شرایط خاص که نیاز به افزایش فروش دارید، ایجاد یک PBN یک راه سریع اما پر زحمت برای افزایش فروش خود برای یک فصل یا افزایش یک موقعیت خاص است.

در این شرایط کلمات کلیدی سایت; به عنوان نام محصول یا فروش خدمات فصلی برای مدت کوتاهی هدف گذاری می شود و از برنامه سازنده PBN برای افزایش رتبه خود استفاده می کنند زیرا سود سریع در اولویت است. اگر در این مدت کوتاه به فکر ساختن یک شبکه PBN خالص هستید، مطمئناً نتایج به دست آمده به نفع شما خواهد بود و ماندگار خواهد بود.

معایب ساخت لینک در شبکه PBN

اگرچه استفاده از شبکه وبلاگی در کوتاه مدت ترافیک زیادی را به سایت شما ارسال می کند. اما اگر توسط گوگل به رسمیت شناخته شود، این موفقیت به یک فاجعه تبدیل خواهد شد.

پنالتی گوگل

معمولاً بازاریابان به مدیران سایت قول افزایش ناگهانی ترافیک و رتبه سایت را می دهند که البته محقق خواهد شد. اما اگر کمی آگاه باشید، متوجه می شوید که همه این موارد موقتی است و در نهایت الگوریتم پنگوئن گوگل که وظیفه نظارت بر لینک ها، رتبه بندی سایت ها و شناسایی سایت های اسپم را بر عهده دارد، متوجه تخلف می شود. خرید بک لینک PBN یک روش سئو کلاه سیاه/خاکستری است.

اگر گوگل متوجه شود که شما از این روش استفاده کرده اید، یا شما را به طور کامل از صفحات نتایج جستجو حذف می کند یا جریمه می کند.

ایجاد ارجاعات قدرتمند PBN زمان زیادی می برد

اگر می خواهید اقداماتی را برای جلوگیری از جریمه گوگل انجام دهید، باید زمان زیادی را صرف نظارت و خرید دامنه های رایگان، به روز رسانی صفحات سایت قدیمی، رفع خطاها و مشکلات، ثبت اطلاعات تماس و لوگو، ایجاد محتوای فوق العاده، ایجاد لینک های داخلی در استفاده از سایت های داخل شبکه و … تا گوگل متوجه نشود که شما در حال ساخت شبکه هستید.

همه این اقدامات نه تنها زمان زیادی از شما می گیرد، بلکه تمرکز شما را از سایت اصلی دور می کند. اما اگر واقعاً قصد انجام آن را دارید، باید به PBN به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت نگاه کنید.

هزینه بالا برای ساخت و نگهداری پیوندهای PBN

کلیه فعالیت های خرید دامنه، خرید هاست، IP اختصاصی، مدیریت سایت، تقویت لینک های خارجی و به روز رسانی محتوا. زمان می برد و هزینه زیادی برای شما دارد. بنابراین ابتدا به فکر در دسترس بودن منابع مالی کافی برای هر مرحله از ساخت شبکه باشید و سپس شروع به ساخت آن کنید.

آیا انواع مختلفی از لینک بیلدینگ PBN وجود دارد؟

بر اساس نحوه اتصال سایت ها یا وبلاگ های موجود در شبکه PBN از طریق بک لینک به یکدیگر و تعداد سایت های اصلی در سیستم می توان انواع مختلف شبکه را ترسیم کرد.منابع زبرخی 250 نوع را ذکر کرده اند. نحوه قرارگیری سایت ها در شبکه و نحوه اتصال آنها به یکدیگر مهم است.

چگونه خطر اتصال خارجی به شبکه PBN را کاهش دهیم؟

در واقع هر یک از وبلاگ ها یا سایت هایی که در شبکه وبلاگ خصوصی برای لینک دادن به سایت اصلی استفاده می شوند باید از سایت ها یا وبلاگ های دیگر بک لینک دریافت کرده باشند. بنابراین استفاده از سایت جدید چندان عاقلانه به نظر نمی رسد.

ساختار پیوند در PBN چیست؟

در ساختار لایه ای PBN، چندین بازخورد اساسی ایجاد می شود. بک لینک هایی که از گزارش های خبری، مقاله ها، وبلاگ های نسل دوم، سایت های دایره المعارف، پروفایل دانشگاه ها و … به سایت مورد نظر ما اشاره می کنند.

در مرحله بعد باید صفحات مرحله اول را تقویت کنیم. هرچه تعداد سطوح و قدرت مورد نیاز ما بیشتر باشد، تعداد لینک ها در هرم افزایش می یابد و مراحل طولانی تر می شوند. به همین دلیل است که به این روش لینک بیلدینگ، طرح هرمی نیز گفته می شود.

آیا بک لینک سازی PBN همان روش ساخت لینک انبوه است؟

نه! لینک سازی انبوه روشی است که یک سایت را با صدها لینک در یک زمان اشباع می کند که می تواند منجر به جریمه سایت شود. در همین حال، اولویت تیم سئولیت؛ پیاده سازی پیوند PBN پیروی از اصول و تکنیک های ایمن با ریسک بسیار کم است.

خرید بک لینک PBN چقدر طول می کشد؟

پس از اتمام اجرای بک لینک PBN، حدود 1 تا 3 ماه طول می کشد تا نتایج افزایش رتبه سایت مورد نظر را به صورت افزایش قدرت صفحه (PA) یا افزایش رتبه سایت مشاهده کنید. البته ناگفته نماند که دیدن نتایج مثبت یا منفی با هر نوع لینک بیلدینگ به وضعیت سایت، اقدامات قبل و بعد از لینک سازی و … بستگی دارد.

بنابراین، اگر برای مشاهده نتایج مثبت لحظه شماری می کنید، لازم است با یک استراتژی مناسب در لینک بیلدینگ PBN و هر نوع لینک بیلدینگ دیگری اقدام کنید.

دلیل ایجاد بک لینک PBN چیست؟

عوامل متعددی در این امر نقش دارند، از جمله:

کنترل کامل بر ویژگی های پیوند

ایجاد ارجاع PBN آسان تر از ارجاع است. زیرا شما کنترل کاملی بر ویژگی های PBN و اجرای آنها دارید. کافی است محتوایی ایجاد کنید که به سایت مورد نظر لینک دهد. به یاد داشته باشید، هر چه سایت ها و گزارش های PBN بیشتر باشد، فرصت های بیشتری خواهید داشت.

در علم سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو از این روش برای بهبود رتبه سایت های هدف استفاده می شود. در حال حاضر اکثر سایت هایی که در بالای نتایج مشاهده می کنید از این نوع بک لینک ها استفاده کرده اند.

در روش جدید PBN یا شبکه بک لینک، سایت های درج بک لینک قابل اعتماد انتخاب و سپس در لایه های بعدی تقویت می شوند. به عبارت دیگر بک لینک های PBN در قالب یک شبکه چند لایه اعتبار بالایی به سایت خواهد داد.

سئولیت با چندین سال تجربه و با روش های جدید و ایمن این ارجاعات PBN را به زیبایی برای شما اجرا می کند. شما می توانید با خرید لینک های pbn پیشرفت قابل قبولی برای سایت خود داشته باشید.

با روش های مرسوم، برای اینکه لینک ها تاثیر مثبتی بر رتبه سایت داشته باشند، اولین قدم ایجاد محتوای عالی است. سپس باید مخاطبان محتوای خود را پیدا کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنید و … اما باز هم ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید! در ضمن با بک لینک های PBN تمامی پست ها و مطالب به سایت شما هدایت می شود.

بهبود سریع در رتبه بندی نتایج جستجو

موتورهای جستجو، مانند گوگل، لینک ها را به عنوان یکی از پیشنهادات آنلاین می شناسند. در ضمن اگر از روش بک لینک PBN استفاده کنید و اصول آن را جدی بگیرید، رتبه سئو سایت شما به سرعت افزایش می یابد.

محمد جانبلاغی منبع خرید بک لینک pbn

اگر شما هم می خواهید خیلی سریع و کاملا ایمن و اصولی در صدر نتایج گوگل دیده شوید نیاز دارید که بک لینک های قدرتمندتری نسبت به رقبایتون داشته باشید. محمد جانبلاغی با سابقه چندین ساله اش در زمینه خدمات سئو با اجرای قوی ترین متدهای لینک سازی به خصوص لینک سازی pbn می تواند شما را در نتایج اول گوگل قرار دهد.

برای سفارش و خرید بک لینک pbn می تونید همین الان به صفحه خرید بک لینک pbn سایت محمد جانبلاغی مراجعه کنید. و با سفارش بک لینک پی بی ان می تونید شاهد رشد کسب و کارتان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید